Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nintendo=E1D!

Hva skal det bety?

Nintendo= Eid=Genitiv=Eieform=eid=slang=e1d=ord med tall i=uforstårlig=Nintendo er tøff

:roll:

Hvordan ble de eid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom vel ikkje som en osurprise at The big N ville holde kortene tett inntill seg :roll:

Eg hadde virkelig håpt på å få se noen filmer fra potensialet til Revolution, men den gang ei. Ikkkje en gang controllern får vi se :!: Lykke til med Kappløpet Nintendo.Håper er fortsatt ikkje heilt tapt her men, må de vere så sinnsykt hemlighetsfulle hver pokkers gang :ermm:

Skrevet (endret)

Ok. Reggie ville ikke avsløre noe mer.

Pga. av at konkurrentene alltid har tatt ideer som Nintendo har kommet med på siden maskiner så vil de ikke viser noe mer av hva Revolution har å tilby. De vil vente til MS og Sony har lagt sin siste hånd på sine konsoller og kontroller. Nintendo vil vise alt når tiden er inne.

De har en tidsramme, men den fikk vi ikke vite noe om. De holder tett såklart. Reggie også legger vekt på at utviklere vil få en lettere jobb på Revolution og at de små utviklere som ikke har millioner i budsjett vil få en sjanse på Revolution i motsettning på MS og Sony sine konsoller. Vi vil vel ikke ha flere EA utviklere vil vi?

Mario 128 vil ikke bli vist pga. Shiamoto ikke ville vise det ennå. Det er ennå under utvikling, de holder på å prøve seg fram og ser hva som vil fungere. Det var alt egentlig.. om jeg ikke glemmer noe.

edit:

var vel mest ute etter og skryte ikke informere.

Og hva er ditt problem?

Endret av TCi
Skrevet
Ok. Reggie ville ikke avsløre noe mer.

Pga. av at konkurrentene alltid har tatt ideer som Nintendo har kommet med på siden maskiner så vil de ikke viser noe mer av hva Revolution har å tilby. De vil vente til MS og Sony har lagt sin siste hånd på sine konsoller og kontroller. Nintendo vil vise alt når tiden er inne.

De har en tidsramme, men den fikk vi ikke vite noe om. De holder tett såklart. Reggie også legger vekt på at utviklere vil få en lettere jobb på Revolution og at de små utviklere som ikke har millioner i budsjett vil få en sjanse på Revolution i motsettning på MS og Sony sine konsoller. Vi vil vel ikke ha flere EA utviklere vil vi?

Mario 128 vil ikke bli vist pga. Shiamoto ikke ville vise det ennå. Det er ennå under utvikling, de holder på å prøve seg fram og ser hva som vil fungere. Det var alt egentlig.. om jeg ikke glemmer noe.

Blææh... :p Så lite..

Skrevet

skjønner ikke hvorfor de gidder ha pressekonferanse engang når de knapt skal gi oss noe info.

blir litt for tåpelig. kunne heller venta til konsollen begynnte og bli klar..

Skrevet

Nok en kjedelig E3 ifra Nintendo sin side, men eg skjønner poenget deres :yes: Men så fikk vi servert en feiende flott Zelda film å greier da :w00t: Og ikkje minst fikk et innblikk i Revolution sitt design :love:

Skrevet (endret)
skjønner ikke hvorfor de gidder ha pressekonferanse engang når de knapt skal gi oss noe info.

Klarer du virkelig ikke å skjønner hvorfor de ikke viser noe? Det er ennå over 1år til R kommer, ta det med ro.

EDIT:

Jeg glemte noe fra intervjuet:

Reggie kommenterte den Nintendo ON filmen. Han sa at den fansen skulle ringe til Nintendo. Det var bare en visjon som en fans hadde av hvordan Revolution ville bli. Det var alt han sa om det.

Endret av TCi
Skrevet

Og hva er ditt problem?

Syntes bare det var en litt blærete holdning fra din side.

lite vits i og si at du ser på Reggi uten og komme med noen mer info en det, da blir det jo rett og slett bare en skrytepost.

og når du i tillegg ikke klarte prester og gi en ordentlig link når folk spørr etter det så synes jeg bare det blir for teit.

men det er nå bare min mening.

Skrevet

Og hva er ditt problem?

Syntes bare det var en litt blærete holdning fra din side.

lite vits i og si at du ser på Reggi uten og komme med noen mer info en det, da blir det jo rett og slett bare en skrytepost.

og når du i tillegg ikke klarte prester og gi en ordentlig link når folk spørr etter det så synes jeg bare det blir for teit.

men det er nå bare min mening.

Kanskje fordi jeg betaler for å se det jeg ser... Jeg skrev bare at jeg så på den for å informere og at jeg kommer tilbake om det når det er ferdig. Du trekker konklusjoner for tidlig...

Skrevet

Klarer du virkelig ikke å skjønner hvorfor de ikke viser noe? Det er ennå over 1år til R kommer, ta det med ro.

EDIT:

Jeg glemte noe fra intervjuet:

Reggie kommenterte den Nintendo ON filmen. Han sa at den fansen skulle ringe til Nintendo. Det var bare en visjon som en fans hadde av hvordan Revolution ville bli. Det var alt han sa om det.

joda skjønner hvorfor de ikke viser noe, men skjønner ikke hvorfor de gidder lage mye oppstyr med preffekonferanser når de ikke har noe og vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...