Gå til innhold

Kjöpt meg ny "Lee" bukse...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens det er snakk om pris kan jeg fortelle om det mest sinnsyke tillbudet jeg så i Danmark.

 

Skulle inn på J&J og kjøpe bukse og kikker på ei til 700 -25% Grei pris tenker jeg. Men på en lapp like ved står det Bukse+skjorte 400kr. Jeg trodde jo at det måtte være feil og spurte for sikkerhetskyld. Men det var fakta. Kjøpte jeg buksa kostet den 700 -25%, men tok jeg ei skjorte på kjøpet kosta alt 400kr totalt! og i tilleg til dette 25% rabatt. 300kr for dyr bukse og skjorte er ikke dårlig! Prisen for skjorta alene var 3-400kr.

Lenke til kommentar

Kjøpte Lee bukse her i våres... Tror jeg betalte 900 kr elns....

 

Syns det er ålreite bukser jeg!!

 

Edit:

Mens det er snakk om pris kan jeg fortelle om det mest sinnsyke tillbudet jeg så i Danmark.

 

Skulle inn på J&J og kjøpe bukse og kikker på ei til 700 -25% Grei pris tenker jeg. Men på en lapp like ved står det Bukse+skjorte 400kr. Jeg trodde jo at det måtte være feil og spurte for sikkerhetskyld. Men det var fakta. Kjøpte jeg buksa kostet den 700 -25%, men tok jeg ei skjorte på kjøpet kosta alt 400kr totalt! og i tilleg til dette 25% rabatt. 300kr for dyr bukse og skjorte er ikke dårlig! Prisen for skjorta alene var 3-400kr.

 

WTF :dontgetit:

Endret av azzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...