Gå til innhold

Alle Ranked har alle våpen unlocked

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle ranked servere jeg har testet i dag har hatt alle våpna låst opp. Hva skjer ? Tenkte Dice at det var teit å ha lock på dem ? ;)

Uansett kjekt å finne ut hvilke våpen en skal ha (engineer :D ) og ikke ha (medic :thumbdown: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Alle ranked servere jeg har testet i dag har hatt alle våpna låst opp. Hva skjer ? Tenkte Dice at det var teit å ha lock på dem ?  ;)

Uansett kjekt å finne ut hvilke våpen en skal ha (engineer :D ) og ikke ha (medic  :thumbdown: )

Mye morsomere å spille nå :p

Men det store spørsmålet:

Kommer det for å bli???

Endret av Markaren
Skrevet (endret)

Noen har moddet 5 millioner kontoer ? :D

Haha. EA tatt med buksene langt nede ja.

Men seriøst mer gøy med alle våpen unlocked. Nå er det lettere å overleve som engineer, spec ops og anti-tank.

Edit:

Kortversjon av totalbf2 linken:

EA ga aldri tilbakemelding til noen som fant en cheat, dermed låste de opp alle våpen på kontoene med konto-id mellom 40.000 og 45.000 for å få litt oppmerksomhet rundt problemet. (EA ble ikke begestreit :p )

Har du IKKE konto-id mellom 40.000 og 45.000, så har du ikke fått våpenene unlocket. Og det blir ikke noen total resett av konto, visstnok :ermm:

Endret av w00tson
Skrevet (endret)

når skjedde dette?

Ahhh! bittert! kompisen min har 44 xxx og jeg har 49 xxx, vi kjøpe spilla i lag på dolly :|

Endret av r0zie
Skrevet

neeeei, det betyr at alle kontoene mellom de nummerene kan spille med opplåste våpen - noe som man egentlig ikke skal kunne før man har spilt i 5 år i strekk..

Skrevet

jeg er en av de heldige som har fått åpnet alle! nå ska ldet sankes poeng og testes ut hva jeg skal åpne neste gang. Holder en knapp på AG3'en. Drepte i sted en fyr med to skudd fra langt hold! så da mååå det være bra!

Skrevet
Rimelig skandale at dette kan skje da, betyr jo at en del folk får en urettferdig fordel for mange andre.

Er jo egentlig det ja! Men bare glad jeg er på fordelaktig side jeg hehe..i min jakt etter korporal-status skyr jeg ingen midler :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...