Gå til innhold

Hva har du i DIN vannkjøling!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alkohol frigjør varme 3 ganger lettere en vann i teorien, men hvordan opptaket av varme er og hvordan det funker i praksis vet jeg ikke.... men jeg har noen liter med 95% alkohol ligende så det har kansje hvert artig å prøve å se om det faktisk ble kaldere med alkohol istede for med vann...

 

noen som vill støtte min teori eller komme med innleg for jeg sløser bort en liter med perfekt dyrt fyllavann på et tvilsomt eksperiment?

Endret av BM-Volvo
Lenke til kommentar
alkohol frigjør varme 3 ganger lettere en vann i teorien, men hvordan opptaket av varme er og hvordan det funker i praksis vet jeg ikke.... men jeg har noen liter med 95% alkohol ligende så det har kansje hvert artig å prøve å se om det faktisk ble kaldere med alkohol istede for med vann...

 

noen som vill støtte min teori eller komme med innleg for jeg sløser bort en liter med perfekt dyrt fyllavann på et tvilsomt eksperiment?

Les linken min.

Lenke til kommentar

sant nokk det med gummi\silikon sammen med alkohol... men ved å bruke rør av alu\kobber slik som skrue har brukt og 90graders vinkler så skulle vel det bli redusert til et minimum... man klarer altids å få til noe

 

men siden det vill gå hart ut over pumpen så kan det bli vanskelig...:p

men takk for hjelsomt svar

Lenke til kommentar

Det jeg tidligere har sendt til deg på PM:

 

Danger Den CPU blokk

Aqua Computer Chipset blokk

Swiftech GPU-vannblokk, m/peltier

Swiftech vanntank

AC radiator, "airplex EVO 240", u/nipler

AC radiator, "airplex EVO 120", u/nipler

6x Slangenippel, messing, 1/8"BSPx1/2"ID (til begge radiatorene og chipsetblokken)

3x Slangenippel, plast, 3/8"NPTx1/2"ID (til tanken)

2x Overgang, plast, 1/2"IDx3/8"ID (til - fra skjermkort blokk, siden den ikke har utbyttbare nippels)

3m Kuriyama, slange 1/2"ID - 5/8"OD

1m Kuriyama, slange 3/8"ID - 1/2"OD (til - fra skjermkort)

MaxiJet Pumpehoder MJ 1000

AC UV-tilsetning, "BlueMotion"

AC korrosjonsbeskyttelse, "ACfluid"

 

Og ja, det er såklart til en pc.

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...