Gå til innhold

K750i, kjøp nå eller vente?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg K750i jeg også som mange andre.

Så jeg dro til en nordialog butikk her hvor jeg bor. Der fikk jeg vite at de hadde telefonen på lager, men at de hadde software-feil. Han sa at de fikk in nye i starten på august en gang. Ok tenkte jeg, da venter jeg.

 

Så jeg dro hjem og leste litt her på forumet om at en kunne oppgradere firmware via SE sine hjemmesider. Er firmware det samme som software?

 

Da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en med software feil for å så oppgradere firmware på den. Vil jeg da ha en telefon som fungerer "perfekt"?

Syns dere jeg burde kjøpe den nå eller vente?

 

Takker for alle svar på forhånd :thumbup:

Endret av Xardax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller hva med å dra seg opp av sofaen og dra til en annen mobilbutikk, hele verdens butikker har ikke software feil, vennen :love:

bare så synd at norge begynner å gå tom, heile europa er tom og har bestilt opp ALLE k750i som er å oppdrive til langt ut i august..

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den nå, selv om det kansje er "mye" feil på den. Så er det jo bare å oppgradere softwaren!  :D
Jeg oppgraderte med en gang jeg fikk den, og har aldri hatt noen feil. Hadde den første softwareversjonen opprinnelig.
Når vil man kunne se at prisene begynner å falle på denne mobilen? Bare lurer.

Har ikke fulgt med på prisene på en mobil siden den var ny før... hehe  :)

For å sjekke prisutvikling på K750i, sjekk her

Hvis du vil vite litt om hva som vil skje i fremtiden kan du jo sammenligne med tilsvarende statistikk for K700i.

Lenke til kommentar
netcom ks har den til 499,- med ActiveTALK!

Gjelder dette alle Klart Svar butikker? For jeg gikk inn på hjemmesiden til KS og da var Active Talk abb. registrert til 3000,- hvilket må være feil.

Du har lest feil. Det står totalpris på 3043. Dvs, hva du ender opp med å betale for mobilen og i abonnementsavgifter i løpet av et år. Mobilen i seg selv selger dem til 1495,- med enten Activetalk eller Mytalk.

 

Jeg kjøpte den forøvrig uten abonnement, men med operatørlås til 2690,-. Funka som faen på Chess, trodde jeg måtte belage meg på å sende den inn for å få fjerna opteratørlåsen, men slapp det gitt :)

 

Kjøpte den på mandag, så er ikke alle som er tomme for den.

Lenke til kommentar
På Klart Svar på Lade i Trondheim. Den skal liksom være låst til Netcom i 12 måneder da, men det gikk fint å bruke Chess kortet mitt i den.

På klart svar her i Bergen tar de 3300 for den med netcom lås. Hadde den koster 2700 her også så hadde jeg hatt meg ny telefon i løpet av dagen:)

 

Forresten så tar de 2990 for den nå på butikken du nevnte.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...