Gå til innhold

SW: Sith and Jedi kan lastes ned. Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan nå se filmen på linken under. Jeg vil uploade den på ftpen til nevnte over etterpå.

 

Dette er versjon 1.0. Enkelte steder er det småfeil iform av lyssabel. Det vil komme en 1.1 versjon etterhvert. Denne kommer om en uke. Da vil det også være med et par ekstra slåss scener. I mellomtiden har dere filmen her på divx 6.0, 120 mb:

 

SE HER

 

:cool:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Herregud hvor mye lagg det er i filmen. Har vel en sammenheng med at mange vil se den akkurat nå, eller så er det linjen min (tviler). Er det ikke mulig å laste den ned? Søkte etter den, men ser ikke ut til at jeg kan finne den.

5247969[/snapback]

Om du ser nederst på sida der du kan sjå filmen, so er det ein link direkte til fila, so du kan laste den ned.

Lenke til kommentar

Jeg likte lyssabel effekten veldig godt,bra laget til,men ser at den bør rettes på litt.Dialog lyden var utrolig lavt altså.bør fremheve dialog lyden mye mer. når de snakket med fossen så hørte jeg mer eller mindre kun fossen.

 

Ikke vanskelig å høre at dere ikke har brukt seperate mikrophoner eller mikrophone på kost eller noe sånt,hehe

 

Det lagget sånn av og til,så får vel laste ned hele og se den på

maskinen.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...