Gå til innhold

SW: Sith and Jedi kan lastes ned. Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det heter Kashyyyk og ikke Kashyyk :p

 

Ellers så mener jeg at:

1. Litt for enkelt når Darth Plague lurer Hasta Lakk på begynnelsen.

To Jedi Knight's som dreper en uskyldig og en Sith var vitne... :hmm: Får Hasta Lakk til å virke litt dum.

 

2. Etter at Micah har vunnet kampen (med delvis å gå over til den mørke siden!!?) kunne det vært passende at Sora Bulq og/eller T'Trygs dukker opp bakfra. Micah oppdager plutselig dette og snur seg fort og truende med sverdet hevet klar til å angripe. Holde stemningen der litt før Micah roer seg igjen (kommer tilbake til den lyse siden).

 

3. Unngå å bruke replikker fra Star Wars filmene som "So be it … Jedi" og "Use your aggressive feelings, boy!" for å nevne noen.

 

 

Nå er vel dette en øvelse i både det å skrive manus og å lage film og dermed vil det bli mye plass for forbedring på begge områder, men et sted må man jo begynne. Og til dette formålet synes jeg manuset duger.

May the Force be with you!!! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Innspilling er utsatt pga. av at jeg slo en fyr med tp kabel i rævva (skuespiller). Vi begynner innspilling sannsynligvis i helga, eller etter helga, pga da har de fleste skuespillerne kommet hjem fra ferie i Tyrkia.

 

I mellomtiden kan dere nyte en lyssabelduel som vi hjemme her i norge av filmcrewet har mekket: http://www.home.no/sigssoft/SS%20VS%20T'TRYGS.avi

 

Kvaliteten på lyssabel slåssingen er kanskje så som så, pga at det var vanskelig å se propen i mørket (sabelen).

 

mvh

Regissøren

Lenke til kommentar
Innspilling er utsatt pga. av at jeg slo en fyr med tp kabel i rævva (skuespiller). Vi begynner innspilling sannsynligvis i helga, eller etter helga, pga da har de fleste skuespillerne kommet hjem fra ferie i Tyrkia.

Da kan egentlig jeg gi en statusoppdatering (er med i prosjektet).

 

Vi ble litt forsinket noe grunnet at han, ikke for å nevne navn, som kaller seg "reggisøren", kanskje ikke har vært helt heldig med persjonalpolitikken. Dvs. mistet tillitten, delvis mobbet den egentlige Hasta Lakk / Darth Gladious ut av prosjektet (ja; som jenter på sitt værste) og ikke minst pisket broren min i ræva med en TP kabel :!: .

 

Nok om det, nå er de fleste av skuespillerene (les: søsknene mine) hjemme fra Tyrkia er vi klare for fult kjør før skolestart om ca. en uke :cry: .

 

Vi håper på å filme noe i morgen hvis vi har de innvolverte skuespillerene på plass. Slik jeg forstår blir det når Lord Plague skal gjøre en siste test av ferdighetene til Darth Gladious i møte mot Bounty Hunter Shattu. Har ikke siste manuskript akkurat nå, men regner med å få det fra Sigssoft (Mr.SS) i disse sekunder...

 

Akt 1 er også ganske klar. Var kommentert helt i starten det med stedsbeskrivelser. Jeg legger ut noen bilder av stedet Akt 1 skal filmes under:

 

fhwflsbkn1.JPG

 

Akt 1 filmes i en dal ikke lang fra der vi bor. Her er det en bekk som har et fritt fall på 19m (tror jeg), derfor navnet fallsbekken.

 

fhwflsbkn2.JPG

 

Her har jeg ovenifra tatt et bilde av der mye av handlingen vil skje. Som at Siri Lakk leker. I manuset står det at det er en foss i bakgrunnen noe som stemmer (fossen går ned til venstre for bildet).

 

Over dette stedet er dert mange hyller så man får oversikt. Jeg står på en.

 

fhwflsbkn3.JPG

 

Haste Lakk og Siri Lakk møtes i et fordig gresslandskap, det blir noe ala dette. Bildet er litt uoversiktlig.

 

fhwflsbkn4.JPG

 

Et bildet fra ikke langt unna. Vi skal filme litt her også.

 

Bare noen smakebiter av den lille turen jeg hadde ned dit for å sjekke forholdene. Er fornøyd med dette stedet da det stemmer bra med det som er beskrevet i manuskriptet. Det er veldig grønt og frodig der, så stort bedere får vi det ikke :)

 

 

Ble litt rotete noe i dette innlegget, men det lar jeg være :hmm:

 

LOZER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...