Gå til innhold

SW: Sith and Jedi kan lastes ned. Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å legge ut en torrent på den.

 

Uploaden på den er ikke allverden. Regn med 7-8 timer å laste ned for førstemann, men bare alle som får den fortsetter å share... :)

Er vanligvis online daglig fra kl 17 - 22 (+/-) og skal prioritere den hvis noen laster den.

 

Kunne ikke legge torrent fil som vedlegg... heller ikke .ace

Døpte den om til Sith_and_Jedi.mp3 :) Last den ned og døp om til .ace og pakk den opp!

Lenke til kommentar
Prøver å legge ut en torrent på den.

 

Uploaden på den er ikke allverden. Regn med 7-8 timer å laste ned for førstemann, men bare alle som får den fortsetter å share... :)

Er vanligvis online daglig fra kl 17 - 22 (+/-) og skal prioritere den hvis noen laster den.

 

Kunne ikke legge torrent fil som vedlegg... heller ikke .ace

Døpte den om til Sith_and_Jedi.mp3 :)  Last den ned og døp om til .ace og pakk den opp!

5490491[/snapback]

 

Jeg kan hjelpe med å seede! Blir vel vanligvis fra kl 7 om morgenen til kl 4 om ettermiddagen.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Du får en kode som aktiverer fullversjonen. Du får ingen ting i posten nei, slik at du kan nesten begynne å bruke fullversjonen med en gang du har betalt. Ser egentlig ikke noen grunn for at du skal kjøpe PRO utgaven vis du bare skal drive og lage lyssabler. Les litt rundt der og finn ut hva som er av dine behov!

Lenke til kommentar

Hmm, hvordan kan jeg si dette.. NEI.

 

Hvorfor skulle jeg være interessert i å betale noe som helst for en amatørfilm som du vil vise frem for å få feedbacks på? Det er så vidt jeg har lyst til å se den, som betaling så kan jeg gi deg en tilbakemelding om hvordan jeg synest filmen var og hva som kanskje kunne gjort bedre eller anderledes.

 

Så har du iallefall noen ord til å ta med deg på dine neste prosjekter.

(Har laget mye Star Wars-alike fighting scener, så jeg har en viss peiling på hvordan det skal se ut.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...