Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Fillerne har ikke tatt slutt enda, eller tar jeg feil? Noen som kan gi meg info om dette?

 

Føler at jeg har gått glipp av mye når jeg så den nye introen. Er det sant?

Har ikke sett bleach siden fillerstart, og venter på at manga-historien skal begynne.

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok garantert det er for filmen, ingen av de andre introene har hatt noe med serien før... ser bare Ichigo gå rundt i en by og lignende, så ingen grunn til å tro at de skal vise hva som skjer videre nå :p

 

 

Ahh, pokker om det skjer en ny filler, fordi har den sammenheng med introen varer den nok minst i 20-30 episoder...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tror ikke det er nye fillere det er snakk om men promotering av bleach filmen som kommer i japan om noen dager  :dribble:

7448950[/snapback]

:yes: Stemmer det ja. Her er bilder fra en reklame for filmen. 9 dager til den kommer ut i Japan. (:

Lenke til kommentar

110 låter som begynnelsen på storryen igjen! :dribble:

 

"Reopening of the Substitute Business! The Terrifying Transfer Student"

 

2007-01-10 er dagen vi venter på ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er snakk om Hirako Shinji vil eg tro :)
Endret av akan
Lenke til kommentar

ser ut til at det blir en ukes pause og litt flytting på dagene fra neste uke:

 

"The air dates for Bleach have been shuffled around a bit. Episode 108 will air on December 20th, then there will be no episode the following week. Episode 109 will NOT be airing in 2006, but on Thursday, January 4th 2007 at 6:26 JST (A day later, and one hour earlier than usual.) Episode 110 will air at the normal time on January 10th at 7:26 JST"

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
107 var ganske bra da, likte ichigo sin Getsuga Tenshou :D men må si at animen blir bare tegnet dårligere og dårligere, mangaen liggeri en klasse for seg selv ^^
Endret av akan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...