Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
har bare lest litt av mangaen slik at jeg vet hva som skjer de neste 2-3 episodene fremover, og angrer egentlig litt på at jeg gjorde det...

7659065[/snapback]

:D Akkurat det jeg gjorde for et år siden eller noe sånt, rundt episode 60. Klarte ikke å vente til neste uke.

Anime'n ble litt kjedeligere da, men fortsatt "se-bar" :p Etter det har jeg nesten bare lest manga, haugevis av forskjellige serier. :green:

Lenke til kommentar
har bare lest litt av mangaen slik at jeg vet hva som skjer de neste 2-3 episodene fremover, og angrer egentlig litt på at jeg gjorde det...

7659065[/snapback]

:D Akkurat det jeg gjorde for et år siden eller noe sånt, rundt episode 60. Klarte ikke å vente til neste uke.

Anime'n ble litt kjedeligere da, men fortsatt "se-bar" :p Etter det har jeg nesten bare lest manga, haugevis av forskjellige serier. :green:

7659189[/snapback]

 

haha :!: er det samme som meg! klarte ikke vente på den siste fighten i soul society arcen og det var det som startet at jeg begynte å lese manga :D nå foretrekker jeg mye heller en god HQ scan enn anime.

 

On-topic: 109 var ikke så ille da, litt mye tull kanskje men slik skal det alltid være. Var litt forvirrende med memorygreiene til folk kanskje ( forstod ikke helt hva som skjedde når ichigo plutselig var tilbake på skolen :p). blir bra neste episode da :thumbup: var ikke så gale stemme de hadde gitt han utfra det vi hørte av den :)

 

to ukers pause på shonen jump :cry:

Lenke til kommentar
On-topic: 109 var ikke så ille da, litt mye tull kanskje men slik skal det alltid være. Var litt forvirrende med memorygreiene til folk kanskje ( forstod ikke helt hva som skjedde når ichigo plutselig var tilbake på skolen :p). blir bra neste episode da  :thumbup: var ikke så gale stemme de hadde gitt han utfra det vi hørte av den :)

7661234[/snapback]

Synes jeg også.. Blei litt satt ut av Rukia som skulle til the real world osv, men jeg likte overgangen. En meget ok oppsummerings episode ;)

Lenke til kommentar

er en OVA til bleach og om du ikke har sett :p, er vel mer som to anime episoder utenfor storyen. den ene var ikke så gale og den andre husker jeg ikke lenger.

 

Bleach - The Sealed Sword Frenzy (OAV)

Bleach - Memories in the Rain (OAV)

 

ser at jeg ikke har sett Memories on the Rain siden dette er en litt annen utgave av de tidligere episodene med Ichigo og moren. men The Sealed Sword Frenzy var ikke så gale :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har bare sett Memories tingen, var om den hollow'en med mora på sånn ting foran seg osv., ikke noe spesielt egentlig. Men er sikkert verdt å se den :p Hva handler den andre om?

Lenke til kommentar

Er en greie helt utenfor storyen. En shinigami som var blitt sealed inn i et sverd for noen hundre år siden og så dukker sverdet opp i vår tid og han blir løslatt eller noe :p kom vel når fillerne begynte så ichigo har bankai og han fyren har ganske tøff bankai og :D

 

A Shinigami named Baishin who was sealed by Soul Society long ago is set free on Earth. On a fateful day Ichigo encounters him and has roughly half of his reiatsu drained. Its now up to Ichigo and Soul Society to finally put a stop to Baishin and his destruction.

 

litt bom men nesten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...