Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
neste er sikkert den siste filleren da, men arc 5 begynner hvertfall på episode 109

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
trodde "Thoughts in the Revolving Sky" siktet til Hirako Shinji som ser på ichigo fra luften men hva vet jeg :p

7551153[/snapback]

Nei, 109 er også filler. (tipper jeg)

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller er kanskje når Rukia kommer tilbake og møter Ichigo. Men tror at 110 er episoden når Hirako begynner i klassen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
we never know :p tror at han døde siden det så ut som kroppen hans smuldret raskt opp, men så sier vel ichigo at han forsvant så :p eneste jeg var skuffet med var at vi ikke fikk se noe til hollow ichigo ( selv om han gjorde et move ^^)

7554865[/snapback]

Vel, vi så her tydligvis hvordan hollow'n lettere tar over, og at han nå ikke manifiserer en maske når han tar over. Sjekk hvordan ichigo tar på ansiktet sitt etter å ha avfyrt den "som jeg ikke husker navnet på" i en "som jeg ikke husker navnet på"-form

 

Som sagt: om en ser på det som kommer etter outro'n så er det ganske klart at 109 blir en sånn "lege våre sår, snakke om ting og tang, vise følelser, yada yada" episode, som vi også hadde etter første Aizen-arc'n..

Lenke til kommentar

Titler på noen av de kommende episodene:

 

109. "Ichigo and Rukia, Thoughts in the Revolving Sky"

110. "Reopening of the Substitute Business! The Terrifying Transfer Student"

111. "Shock! The Fathers' True Character"

112. "The Vizards and the Arrancars"

113. "The Arrancars Attack"

 

så visst noen fortsatt er i tvil om det er arrancar arcen som begynner nå får dere bare ha det så godt :p

 

*gleder seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...