Gå til innhold

wow og rare følelser.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"World of warcraft is a feeling, who needs a social life?"

OT: omg liek ur teh noob and all rite? I'm all like SCUDSTORM! BOOM! BOOM! BOOM!

 

(Pure Pwnage <3)

 

On-topic: Ja, jeg får en litt apatisk og nonchalant følelse hvis jeg spiller WoW veldig lenge av gangen. Jeg fokuserer veldig lenge på en og en ting, og alt virker veldig likegyldig. Det har nok noe med at verden er litt mindre fast-paced enn WoW :)

Lenke til kommentar

Jeg kan bli litt ondsfraværenedes etter mye spilling på en gang. Blir at jeg surrer rundt i mine egne tanker, men jeg tenker på mitt neste "trekk" til neste gang jeg spiller. Var noe verre med det før, for etter at jeg fikk meg jobb har er det blitt mer tenking på det.

 

Edit: Leif was here

Endret av MoFFaSSa£
Lenke til kommentar
Jeg har det omvendt, hvis jeg ikke har spilt en stund får jeg nesten abstinenser. Prater ofte i søvne om WoW har jeg fått hørt.

Jeg er virkelig sinnsyk :o

Nei, du er helt normal, det er alle de andre som er sinnsyke.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

I går fikk jeg så dårlig søvn når jeg spillte wow hele dagen .. Da drømmte jeg om WoW, ser hele tiden statsen min poppe opp og så hørte jeg en stemme som sa intellect ... intellect :|

 

nei en pause må man ha, heldigvis har jeg kompiser hehe ^^

Lenke til kommentar
Er det noen fler som føler seg veldig "fraværende" nesten litt sinnsyk etter og ha spilt mye wow over en lang tids periode (siden realese)?

 

har vært litt sånn i det siste, men i dag er det helt forferdelig.

Tror du skal ta deg en tur ut jeg ;)

Det er faktisk lov og lese hele tråden før du poster!

Lenke til kommentar

Jeg føler av og til at jeg ikke gjør noe nytte i det hele tatt, hvilken nytte har andre av det jeg gjør i spillet? Verdenen blir jo ikke forandra når jeg dreper en del gnolls eller lignende :p

 

Edit: Leif in the night.

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...