Gå til innhold

Super Mario 64 på 20 minutter! (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FETT, husker jeg så en film om en som klarte ett annet mario spill på en slik gammel nintendo på 11 minutter elns ;)

*lese litt tidlegare innlegg i tråden* ;)

http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=moSMB3.wmv

 

Super Mario 3 på 11 minutter :) sikkert en gammel video da...

 

Vel, den Super Mario 3 på 11 minutter er jo bekreftet "falsk", eller...ikke falsk, men han kjørte det på emulator og brukte save/load states.
Lenke til kommentar

Det at han brukte 2 år på det sier litt om hvor dedikert og besatt av et spill man kan bli. Nesten litt skremmende. Men han ble uansett legendarisk av å gjøre det, det er jo et mål i seg selv (for noen).

 

Personlig så digger jeg SMB3-videoen, og syns den var fetere enn denne SM64-videoen. Men jeg klager ikke.. heheh :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmmm, den SM64 videoen brakte tilbake mange koselige minner :love:

I begynnelsen var jeg litt skeptisk til at han liksom skulle greie det på 20 minutter, men på slutten der triksa han jo noe voldsomt. Han må dessuten ha sittet ganske lenge med spillet for å finne alle de abuse-triksene. Vel vel, kult var det dog.

Lenke til kommentar

:ohmy: jeg å fetteren min (AcolyteGutripper) satt og måpte gjennom hele filmen....

han hadde funnet noen fete bugs eller hva man skal kalle det med de trappene og haren og det der, men uansett, han må være alvorlig avhengig av spill...

Jeg mener, han var jo god å sånn, men å sitte å øve i to år bare for en film på 20 minutter?

Kan ikke være sunt :p

Lenke til kommentar
:ohmy: jeg å fetteren min (AcolyteGutripper) satt og måpte gjennom hele filmen....

han hadde funnet noen fete bugs eller hva man skal kalle det med de trappene og haren og det der, men uansett, han må være alvorlig avhengig av spill...

Jeg mener, han var jo god å sånn, men å sitte å øve i to år bare for en film på 20 minutter?

Kan ikke være sunt :p

Det jeg sa om de to årene gjaldt filmen til han som tok SMB3 på 11 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...