Gå til innhold

Pets til besvær!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har litt dårlig tid så gidder ikke skrive dette om på Norsk, kopierer heller fra websiden til guiden min (jeg som lagde websiden, og min post Link til post her ) :)

Hehe, okay, i was on mission #11 (dont remember the name).. the one where you kill off Hablion. And nearing the end of the mission, before the last fight before you meet Hablion, guess what happens? Il let the screenies tell the story..

silly2.jpg

silly.jpg

Endret av Earth657
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*, kødder dere? Se da! Jeg sitter fast, oppå hodet til Lynxen. Jeg prøvde å gjøre alt mulig fra å hoppe på den til å få den til å angripe. Den bare sto der, og jeg sto fast mens de på laget mitt ble slaktet! ^^

Skrevet
hadde vært litt mer irriterende om det skjedde i HoH :)

men hadde vært kult om du kunne ri på dem i den stillingen :)

1. Settning ;)

2. Settning :love:

Skrevet

Prøvde du det gamle trikset med å velge en på laget, og trykke space for å followe ham? Funker ofte hvis du sitter fast i terreng ihvertfall...

Skrevet

Ser at du har utviklet deg i charming animals, samme holder jeg forsåvidt på med, hadde det ikke vært for at alle her, sier "WaSTe"!

Hvordan funker det for deg, (bortsett fra det lille uhellet du hadde nettopp) er det noe særlig?!

Skrevet

Så vidt jeg vet så er ikke det waste, så lenge du holder deg til Beast Mastery og har den så høy så mulig og fokuserer på skills som har med pet å gjøre. Men hvis du blander beast mastery med f. eks marksmanship så er det waste (med mindre du har en god plan med det).

Skrevet

Å blande beast mastery med marksmanship er da ikke "waste"? Alle rangers bør strengt tatt ha marksmanship, om det ikke er svært spesielle builds. En ranger har oftest expertise og marksmanship, og så en tredje attribute, som kan være Wilderness, Beast Mastery eller en secondary attribute.

Skrevet
Å blande beast mastery med marksmanship er da ikke "waste"? Alle rangers bør strengt tatt ha marksmanship, om det ikke er svært spesielle builds. En ranger har oftest expertise og marksmanship, og så en tredje attribute, som kan være Wilderness, Beast Mastery eller en secondary attribute.

Det jeg mener er at en må satse fullt ut på beast mastery, hvis det skal være noe poeng! At det er Pet som gjør størstedelen av skaden...

Skrevet

Nei, det går flott ann å kombinere marksmanship med beastmastery.. Jeg har en Lynx på lvl 18 nå, og med en realtivt god beastmastery skill som er like mye som marksmanship skillen min gjør den en god mengde skade. Poenget er at den fungerer på mange måter.. i PvE er en Pet enten som et hjelpemiddel i det at den bare tar skade osv.. og som skjold.. bare du klarer å heale dyret litt så er alt flott..

Men i PvP er det også litt kult, for vanligvis er det bare newbie rangers som har pets, og de fokuserer som regel aldri på beastmastery, så alle bare ignorerer dem, (dyrene altså), og kommer du da med en pet som tar en del skade er sjansene store for at den ikke blir angrepet heller.. og da kan du bruke pet skills som gir deep wound, cripple, bleeding etc.. nyttig det!

Skrevet

kk. Det var vel det jeg mente, at en må satse på pet'en, nytter ikke å ha en pet uten en del Beast mastert! Tenkte vel det at det er lurest å ha fult på Beast mastery. Men jeg har aldri prøvd ranger, bare tenkte det var det samme som jeg gjør med min ele! Jeg satser fullt på to ting og lite på en ting som bare støtter litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...