Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Heh, sitter å kjeder meg så veeeeldig på jobb, så tenkte jeg skulle legge inn wow. Har konto og alt men dvd'n min ligger hjemme. Så noen i nærheten av blindern/forskningsparken som har dette lett tilgjengelig?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) http://thepiratebay.org/details.php?id=3349050 (det er bare rein kopi av orginalplatene for folk som har guestpass, ikke no' craz0r-mumbo-jumbo) Antar det vil ta temmelig mye lenger tid enn å dra hjem å hente menneh Endret 14. juli 2005 av Slettet-t9DveYkZ
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Er nok redd jeg ikke gidder det der. Tror nok nesten det går raskere å tjenepenger og kjøpe spillet for å få cd'ne enn det tar å laste det ned.
phnx85 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hehe, ser det er flere en meg som har lite å gjøre på jobb og vurdert å installere WoW :!:
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Hehe, jupp.. og nå er jeg hjemme.. og da blir det installasjon så je ghar det til i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå