Gå til innhold

MPX Notebook KN1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann....

 

Har hatt min KN1 i 3 mnd nå.....må si jeg også er veldig fornøyd. Bestilte min me 2.0 ghz prosessor.

 

Eneste problemet er at nero plutselig bare ville brenne cd'er i 4x og 8x og ikke 16x som det var først.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Endret av st.anger
Lenke til kommentar

Max skjermoppløsning er 1280 X 800 pixels. Dette er oppløsningen du bruker både i 2D og 3D på denne maskinen rett og slett fordi at bildet blir noe mer grumsete når du kjører lavere oppløsninger, ikke på grunn av at det ER lavere oppløsning, men fordi det ikke er widescreen-oppløsninger. Maskinen må altså strekke bildet litt, og dette fører som kjent til kvalitetstap.

Men dette gjør ikke noe da max oppløsning er passelig for skjermen i 2D, og i 3D klarer skjermkortet å kjøre nye fps spill tilfredsstillende for de fleste på 1280 x 800.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe saken jeg også. Men tilbake til driverne. hva med omegadrivers? Vet de har til nvidia-kort, men vet ikke om det er "mobility"...

 

omegadriverne var gamle :(

 

Jeg får ikke testet (siden jeg ikke har kjøpt pc'en enda), men et søk meg gooooooooooogle fikset denne siden:

 

http://www.station-drivers.com/page/nvidia...eforce%20go.htm

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Hva er mxm modul?

 

Jeg håper alle i forumet sier i fra dersom de finner casebadges i str 3,7X3,7...

 

Kan noen fortelle meg om man får kjøpt et enda mer hardcore batteri til denne maskinen? jeg har 8cellers og det fungerer bra.. men f*** vil ha mer osv..

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Ok.. jeg har innbilt meg at det er PCIe standarden som gjorde dette mulig jeg... men men.. lærte no i dag også..

 

Hvis jeg skal bytte ut kortet i min, har du noen tips til link om hvor jeg kan finne ett kvast et? bare for å titte mener jeg :)

 

Jeg har forresten lest at man kan bytte ut skjæmkortet i denne maskinen, dette er vel svaret på ditt spørsmål over mr fragment

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Jessør...

 

Men seriøst! MY plagsomt det casebadge.... tror f*** meg jeg må "modde" ett ass... kan ikke leve med MPX logoen...

 

Edit:

Åj! La akkurat merke til signaturen min. er det tilfeldig at jeg har både MPX lap og MPx telefon? I think not..... :hmm:

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...