Gå til innhold

MPX Notebook KN1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teste forresten litt batterilevetid i går aftens.

 

med centrino hardware control saken inne tweaka jeg ned maskinen til 800mhz (6x multipiler) og fikk akkurat sett bowling for columbine, 120 minutter. Når filmen var ferdig, hevdet maskinen at jeg hadde 7 minutter batterilevetid igjen.

 

Det må også nevnes at jeg hele tiden var online på internett/msn via det trådløse nettverkskortet..... Dette kan jo naturligvis skrus av og spare enda mer her.

 

- Det er nok også et godt poeng som tidligere nevnt i tråden, at batteriet ikke er ordentlig innkjørt. Jeg har brukt batteriet minimalt siden jeg fikk supermaskinen.

 

Kommentarer til batteriet?

 

(beklager alle postene. Skal bli flinkere til å bruke edit)

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Forresten...

 

Jeg vil gjerne bytte ut casebadge som er på lokket. MPX logo er uakt å beholde i lengden desverre (for mpx).

 

Jeg finner derimot ingen av størrelsen 3,7x3,7 cm....

 

Kan noen gi meg noe tips om hvor jeg kan få tak i dette?

 

Hørt med 3dfxcool og microplex, men de tar ikke (naturligvis) inn dette enkeltvis, og de må evt. spesialbestilles...................

 

Finnes vel en webshop som har dette? utenlandsk kanskje kanskje?

 

 

------

 

Forresten så har prisen nå gått ned! (ukens tilbud)

FØR 12 995,- NÅ KUN 12 450,-

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Lurte på rammen jeg. Er det to sloter ? Feks nå er det jo 512 x 2. Hva om jeg vil kjøpe til en minnebrikke på 1024? kan jeg sette den rett inn, eller må jeg ta ut ene 512-brikken da ?

 

Og en ting til. Strømadapter-boksen min blir utrooooolig varm, nesten slik at jeg ikke tør å gå fra pcn på.. noen som har samme erfaringen ?

Lenke til kommentar

jeg kan ikke si den blir nevneverdig varmere enn laderen på min FS7010. Det som ble varmt var undersiden av maskinen før jeg fikk satt ned volten med Centrino CPU programmet. Ellers må jeg si meg meget fornøyd med maskinen til denne prisen, synes man får mye for pengene. :)

Ang. ram slot'er vet jeg ikke, har ikke skrudd opp og sett, men jeg tipper på det bare er 2 stk. Batteritiden vil jeg si er upåklagelig i en pc med et slikt grafikkort, i overkant av 3t (8cellers).

Lenke til kommentar
Strømadapter-boksen min blir utrooooolig varm, nesten slik at jeg ikke tør å gå fra pcn på.. noen som har samme erfaringen ?

Må si jeg har samme problem... men er ikke redd for å gå fra pc'en da alle slike blir varme...

 

Siden jeg er ganske fersk laptop eier... : får man noe tjønings ekstrautstyr eller? fancy shait i meen? Gadgets....

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...