Gå til innhold

Forbanna bot/exploits har kommet til WoW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes også teleporthacks men disse er stort sett veldig enkle å oppdage.

 

De mer kompliserte er sprinthack. Du kan sette opp hastigheten på figuren din med opptil 8000%, men setter du den til f.eks. 150% når det ikke er folk i nærheten blir det nok ikke oppdaget.

 

Vet også om noen hacks som viser folk på radararen (samme som hunter har evne til å se humanoids/beasts osv). Tror også at denne er vanskelig å oppdage, da den kun sniffer/sjekker pakkene som blir sendt fra serveren.

 

Dette er vel de vanligste verktøyene som jeg kom på i farta.

Teleporthacks regnes som det letteste å oppdage fordi serveren hele tiden snapper opp dine koordinater til enhver tid og om du magisk flyttes et større områder vil server notere det og Blizzard vil relativt fort få greie på hva som har skjedd.

Det samme gjelder speedhack, OM farten er satt opp stort. Dessverre er det større problemer med å oppdage folk som bare setter opp farten med 10-20%.

 

I det hele tatt har Blizzard veldig gode rutinger mot dette, og dette er ikke noe noen burde bekymre seg over. Det har alltid vært til stede og vil alltid være til stede. Men, Blizzard har gjort en veldig god jobb til nå og vil uten tvil fortsette å banne folk som bruker boter.

Lenke til kommentar
All behandling skjer lokalt, så lastes det opp.

Dette var vel årets simplifisering:P

 

Hva som skal skje på klientsiden og hva som skal skje på serversiden er grundig designet og planlagt. Ting skjer ikke bare på klienten for så å bli 'lastet opp' på serveren :) I så tilfelle ville vi ikke hatt mye Wow å kose oss med.

 

EDIT: Det åpner selvølgelig allikevel for juksing om en sniffer og manipulerer denne trafikken!

 

EDIT 2: Rette skrivefeil i Edit 1 :p

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Helt enig med superreven, virker hvertfall slik. Kameraten min rolla veldig høyt på Glowing brightwood staff forleden, så seff måte en annen rolle 100..

Jeg har selv rollet 100 opptil 2 ganger i en instance.. Dette er helt tilfeldig og kalles flaks. ;) Heldigvis har jeg ikke spilt med folk som seriøst tror folk har "rollhax", vi spøker bare med det ;)

Lenke til kommentar

Rollhax eksisterer vistnok ikke, ifølge blizz affal. Det som er med rolling, er at alt skjer server-side, og klienten har ingeting å gjøre med det.

 

Eller, øh... Rævva forklaring, det var en topic om det på det offisielle forumet, skrevet av en fra Blizzard. Se på den istedet.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det stemmer ikke. Var i party med en warrior som faktisk viste oss roll hax. Han rullet alltid 100 (1-100) gjentatte ganger. Hvordan han gjorde det vet jeg ikke.

 

NB: Han brukte ikke den sammen med oss men bare å ha den muligheten er altfor dumt, særlig når epic BoE dropper

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke. Var i party med en warrior som faktisk viste oss roll hax. Han rullet alltid 100 (1-100) gjentatte ganger. Hvordan han gjorde det vet jeg ikke.

 

NB: Han brukte ikke den sammen med oss men bare å ha den muligheten er altfor dumt, særlig når epic BoE dropper

 

Skrive: /me rolls 100 (0-100) ?? Hihi.

 

:p

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Syntes det er trist at sånn skal skje med WoW... syntes også veldig synn på folka som driver med og bruke sånna, lurer på hva som feiler de :(

 

Og bruke cheating på spill som har det bygd inne i seg fra starten av er ok, men og lage en cheat med en bot er feil

Og bruke en bot til og levele beviser at du er svak... veldig svak, og du kommer aldri til og lære klassen din virkelig og vill være en svak spiller veldig lenge og folk vill legge merke til det ettervert og du vill bli sett på som den patetiske spilleren!

 

Sånna bots er ikke noe å see opp til det er å see ned på

 

Stakar folk og stakar WoW... hvor langt ned kan folk synke... :nei:

 

Hmm... :thumbdown:

 

EDIT: Å see den filmen gjorde så jeg følte meg mye bedre igjen, rett og slett morro å see på henne dø

Håper alle som bruker bots for en random fiende som courpscamper en dag eller 2 :yes:

 

/Cheer Bovinicus

Endret av The_WebWizard
Lenke til kommentar
Ikke kom her å si at botting ikke skjer på egen risiko, folk som ser botter pleier som regel å be gamemasters om å sjekke det, og de kan sjekke om folk løper rundt etter et mønster osv.

 

Eneste måten man kan botte på uten å bli busta er å bruke en bot som er 100% random...

er den 100% random er det ikke en bot, en bot vil aldri være 100% random :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...