graks Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 sjekk ut disse skjermbildene av sin episodes,spillet bruker oppdatert source motor. http://gamer.no/product.php?productId=35151&page=images Jeg synes spillet ser meget bra ut.
ttt Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 såg heilt greit ut. einaste unntaket må vere bilane på det siste bilete.
Wazu Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 grafikken så jo tiltalende ut, absolutt. hmm, siden den er basert på source-motoren, lurer på om det blir mulig å laste ned spillet via steam?
Mala Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Skjønte ingenting med det første, trudde det var morro bilder fra det Orginale SIN. Ka faen tenkte eg, spillet er jo elgammelt Men så leste eg om igjen
Bear^ Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 grafikken så jo tiltalende ut, absolutt. hmm, siden den er basert på source-motoren, lurer på om det blir mulig å laste ned spillet via steam? Kommer faktisk bare på steam med det første. Last ned en episode, koster ca 130 spenn, og varer, sier de, i 6 timer. Så må du vente og laste ned neste episode via steam for samme pris. Ser bra ut. Harcorp gunnern er fin å se igjen i styla versjon. Men bilene ser ikke helt OK ut. Ser ut som fra gamle SiN. Men ho dama gir Alyx god konkuranse over datababes.
graks Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 grafikken så jo tiltalende ut, absolutt. hmm, siden den er basert på source-motoren, lurer på om det blir mulig å laste ned spillet via steam? spillet blir i begynnelsen kunn å få kjøpt opå steam,skal vist komme i box format når alle episodene er kommet ut.
FJERNET111 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Ser bra ut. Harcorp gunnern er fin å se igjen i styla versjon. Men bilene ser ikke helt OK ut. Ser ut som fra gamle SiN. Men ho dama gir Alyx god konkuranse over datababes. Tror det er motionblur på bilene som gjør at de ser så rar ut. Tviler på at de ser så utvasket ut når du spiller
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Ser bra ut, untatt dekkene på bilene. Se spessielt på politibilen.
notarget Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har aldri hørt om SIN. Kan noen forklare meg dette ganske enkelt? Vennligst ikke svar med å gi meg en link, forklar deg selv
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Får håpe at SIN Episodes ikke får for mye HL2-feeling (i og med at det bruker Source-motoren), da dette ville værttragisk. Bilene, som ttt påpekte, ser veldig overfladiske ut. Noen som legger merke til hvilken pistol Blade holder opp i det ene bildet, da man ser fra fjeset hans, eller? EDIT: Notarget, jeg har skrevet et lite sammendrag i en tråd om SIN Episodes i "Diskutèr Artikler". Bare se etter "Ny info om SIN 2" eller noe sånn. Ellers kan du jo bare søke etter SIN på gamer.no, finn spillets produktside, og finn artiklene derifra. Endret 14. juli 2005 av MeTa][iC
Windoge Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har aldri hørt om SIN.Kan noen forklare meg dette ganske enkelt? Vennligst ikke svar med å gi meg en link, forklar deg selv Sin er et gammelt spill som var bra i sin tid. Husker ikke særlig mye av spillet, annet enn at det er et FPS hvor du tar knekken på terrorister alene.
Gromle Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kommer faktisk bare på steam med det første. Last ned en episode, koster ca 130 spenn, og varer, sier de, i 6 timer. Så må du vente og laste ned neste episode via steam for samme pris. Det var nå en heftig pris! Hvor mange episoder skal det komme da?
TST Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kommer faktisk bare på steam med det første. Last ned en episode, koster ca 130 spenn, og varer, sier de, i 6 timer. Så må du vente og laste ned neste episode via steam for samme pris. Det var nå en heftig pris! Hvor mange episoder skal det komme da? Det er ikke bekreftet enda. Mer informasjon her: http://gamer.no/product.php?productId=35151&page=articles
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg husker at gamle Sin (var vel bygd på Quake II-motoren) var faktisk ganske gøy - singleplayer var helt ok, men Sinfest (deathmatch) har vært mye morro. Er enig med det som har blitt sagt over, bilene ser ikke all that ut, men det er vel fortsatt en stund frem til release.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå