Gå til innhold

sin episode skjermbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grafikken så jo tiltalende ut, absolutt. hmm, siden den er basert på source-motoren, lurer på om det blir mulig å laste ned spillet via steam? :hmm:

Skrevet

Skjønte ingenting med det første, trudde det var morro bilder fra det Orginale SIN. Ka faen tenkte eg, spillet er jo elgammelt :dontgetit: Men så leste eg om igjen :whistle:

Skrevet
grafikken så jo tiltalende ut, absolutt. hmm, siden den er basert på source-motoren, lurer på om det blir mulig å laste ned spillet via steam? :hmm:

Kommer faktisk bare på steam med det første. Last ned en episode, koster ca 130 spenn, og varer, sier de, i 6 timer. Så må du vente og laste ned neste episode via steam for samme pris.

Ser bra ut. Harcorp gunnern er fin å se igjen i styla versjon. Men bilene ser ikke helt OK ut. Ser ut som fra gamle SiN. Men ho dama gir Alyx god konkuranse over datababes.

Skrevet

spillet blir i begynnelsen kunn å få kjøpt opå steam,skal vist komme i box format når alle episodene er kommet ut.

Skrevet
Ser bra ut. Harcorp gunnern er fin å se igjen i styla versjon. Men bilene ser ikke helt OK ut. Ser ut som fra gamle SiN. Men ho dama gir Alyx god konkuranse over datababes.

Tror det er motionblur på bilene som gjør at de ser så rar ut. Tviler på at de ser så utvasket ut når du spiller ;)

Skrevet (endret)

Får håpe at SIN Episodes ikke får for mye HL2-feeling (i og med at det bruker Source-motoren), da dette ville værttragisk.

Bilene, som ttt påpekte, ser veldig overfladiske ut.

Noen som legger merke til hvilken pistol Blade holder opp i det ene bildet, da man ser fra fjeset hans, eller? :devil:

EDIT: Notarget, jeg har skrevet et lite sammendrag i en tråd om SIN Episodes i "Diskutèr Artikler".

Bare se etter "Ny info om SIN 2" eller noe sånn. Ellers kan du jo bare søke etter SIN på gamer.no, finn spillets produktside, og finn artiklene derifra. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Har aldri hørt om SIN.

Kan noen forklare meg dette ganske enkelt?

Vennligst ikke svar med å gi meg en link, forklar deg selv :)

Sin er et gammelt spill som var bra i sin tid. Husker ikke særlig mye av spillet, annet enn at det er et FPS hvor du tar knekken på terrorister alene.

Skrevet
Kommer faktisk bare på steam med det første. Last ned en episode, koster ca 130 spenn, og varer, sier de, i 6 timer. Så må du vente og laste ned neste episode via steam for samme pris.

Det var nå en heftig pris! Hvor mange episoder skal det komme da?

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg husker at gamle Sin (var vel bygd på Quake II-motoren) var faktisk ganske gøy - singleplayer var helt ok, men Sinfest (deathmatch) har vært mye morro.

Er enig med det som har blitt sagt over, bilene ser ikke all that ut, men det er vel fortsatt en stund frem til release.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...