Gå til innhold

cover til battlefield 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått et finsk cover til battlefield 2.. vil gjerne ha et norsk cover

noen som har bilde av coveret (hele med foran, bak og sida) sånn at jeg kan skrive ut den og sette den i etuiet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC' date=08/07/2005 : 21:55] Hvorfor i huleste har du et FINSK cover? :ohmy::dontgetit:

elkjøp hamar hadde greid å kjøpe inn feil ell no! men det var bare finsk cover og manual (manualen sto halveis på svensk og så den er det ikke så farlig med!

men fant ikke coveret blant den lista der...

men har noen av dere et ganske bra kamera så dere kan ta bilder av coveret deres da?

hadde vært litt stas å hatt norsk omslag istedet for det støgge finske!!!

Skrevet
Mer stats å ha cover over priat kopiene vett...

det er det sikkert, men nå har jeg kjøpt et finsk cover fra elkjøp!!!

faktisk er det sånn at man ikke kan spille på internett når man har lasta ned så blæææh

dessuten hvis jeg hadde lasta det ned hadde den vært på pcn som binfil ikke på en dvd inni et finsk cover!!! (med manual)

Skrevet
og det er samme shit som cdon.no?

Leser du litt på sidene deres, vil du se at det står "Svensk Omslag" under navnet på de fleste produktene deres. ;)

BTW: CDON har hovedsentral i Sverige, det aller meste blir sendt derifra.

Hovedgrunnen til at det meste er svensk er vel fordi at det er billigere å kjøpe det i Sverige. :)

Skrevet
[iC,08/07/2005 : 21:55] Hvorfor i huleste har du et FINSK cover? :ohmy:  :dontgetit:

elkjøp hamar hadde greid å kjøpe inn feil ell no! men det var bare finsk cover og manual (manualen sto halveis på svensk og så den er det ikke så farlig med!

de har ikke tatt inn feil. dette er en følge av at importøren til (EA) norge nekter å selge spillet til elkjøp. det har helt sikkert noe med dumpingprisene elkjøp har hatt på mange av de siste store spilltitlene. og ved å nekte å selge til elkjøp kan de opprettholde en generelt høyere pris og fortjeneste.

så dere som mistenker piratkopiering her, kan nå puste lette ut.. :!:

Skrevet (endret)

Henger meg på denne. Har noen cover til Ringenes Herre: Kampen om Midgard?

EDIT: Fikk svensk cover da jeg bestilte fra cdon

Endret av bokhylle
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg leter også etter DVD cover til battlefield 2. Hadde forhåndsbestilt spillet og fikk commanders edition i en fæl papp boks, og dvd`en i et kjipt cd-cover. Kan ikke fordra spill i papp boks. De pappboksene ser jo ikke ut i måneskinn etter en stund. CD-keyen står jo på manualen så den er jo litt kjekk å ha, men får jo ikke plass inni cd-coveret.

Skrevet
Mer stats å ha cover over priat kopiene vett...

faktisk er det sånn at man ikke kan spille på internett når man har lasta ned så blæææh

:hmm: vell det stemmel vel ikke akurat da men! det er fult mulig å spille den nedlasta versjonen på nett så lenge du veit hvordan du gjør det! :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...