Gå til innhold

Hva syntes du om det nye cs_assault?


Anbefalte innlegg

[iC' date=10/07/2005 : 06:47] Trodde aldri at jeg skulle være den til å si det, men jeg er egentlig skuffet over CSS versjonene av de_inferno og cs_assault.

 

Det er alt for mange dikedarier over alt! Synes det ahdde vært mye bedre om det hadde vært AKKURAT likt 1.6-versjonen, bare med bedre grafikk og noen flere ting. Alt annet skulle vært sånn som det var.

Hus og kasser skulle stå på samme sted, og de skulle vært like store.

Distansene mellom ting skulle vært like lange.

 

Se på CSS versjonen av de_dust. Den er veldig fint laget. Det er selvfølgelig en del nye ting, men den er fortsatt den samme. Man forstår hele tiden hvor man er, i motsetning til assault og inferno! :p

Helt enig!

Synes at CS:S fungerer helt fint, men det er de to map'ene som ikke er helt ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor fikse noe som ikke trenger å bli fikset?

1.6 er perfekt.

Som sagt over, det har tatt 6 lange år....

Ja da venter vi med å spille css før det har gått 6 år. så i 2010 setter vi oss ned å spiller css.

 

Mapet var mongo. Synes de kunne ha laget det litt mer likt som 1.6 vaersonen av mapet.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Hvorfor fikse noe som ikke trenger å bli fikset?

1.6 er perfekt.

Som sagt over, det har tatt 6 lange år....

Ja da venter vi med å spille css før det har gått 6 år. så i 2010 setter vi oss ned å spiller css.

 

Mapet var mongo. Synes de kunne ha laget det litt mer likt som 1.6 vaersonen av mapet.

Ja jøss høres kjempe flott ut.Mitt poenge var å vise til kor lang tid det faktisk tok før CS er der det er i dag. Og eg tror nok at utviklingen med å få Css opp på ett bugfritt stadie vil ta kortere tid en ved det orginale CS. Og til slutt så er det ikkje noe mere 1.6, men det vil nok ta maange år enda ja :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...