weliiiss3245 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 ftp://largedownloads.ea.com/pub/pat...patch_v_101.exe Jeg har innstalert og testen den, den funker helt fint .
Glipp Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 denne suger.. får under installasjon: patching failed! så når jeg starter opp spillet tar det en EVIGHET og logge inn.. har bare klart og logge inn 1 gang!! så i MP, så er de INGEN servere der.. selv om jeg fjerner filter: same version only! de bør fixe dette ASAP!
Mala Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) Noen som har en pokkers link som funker? EDIT: Glem det Endret 6. juli 2005 av Mala
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) på tide..Noen forbedringer? Edit: Installert Update, finner ingen servere Endret 6. juli 2005 av überGoliath
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 lol, patchen fungerer svært dårlig på 90% av maskinene den installeres på, hvis man får installert den iheletatt da! For å si det sånn: spillet fungerer bedre uten patchen (og det er fremdeles ingen favourites i browser)
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) EA har nå annonsert at de vil komme ut med patch (v1.1.2475) til Battlefield 2 som vil fikse en rekke med store bugs i spillet.Det er antatt av patchen skal fikse det store problemet med lagg som også er kalt warping.Gamebrowseren skal være fikset og spillet skal heller ikke kræsje når du har plukket opp våpen som ikke eksisterer mer. Patchen sørger også for at det ikke skal være mulighet å sette passord på servere med ranking, smart trekk må jeg si. Serverfilene er allerde gitt ut slik at alle rekker å oppdatere serverne sine først. http://catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=1252 Endret 6. juli 2005 av Steina
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) "Patching failed" *Skal prøve å laste ned patchen en annen plass..* Edit: Nå har jeg prøvd 3stk. Ingen fungerer Endret 6. juli 2005 av Steina
ChainDoG Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) dette var talentløst.. patching failed!!! nå ble jeg rett og slett forbanna! kålhaud.. argh! eh.. puh.. puste rolig.. sånn ja.. har et socket 754 system og et ati kort til opplysning.. Endret 6. juli 2005 av ChainDoG
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Patchen fucka alt her ihvertfall... Nå finner jeg ingen servere... Hva pokker er galt med EAgames nå om dagen?
bomelby Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 patching failed! hos meg oxo!! Hurra for DICE og EA
aurstad Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Virker som det er mange som sliter med dette.. Gikk fint til meg da, men EA har lagt til en fin liten funksjon som innebærer at man nå skal se på "Updating Server List" i 20 sekunder hver gang man forandrer noe i filteret eller søker på noe i in-game browseren. Flott! Den var jo ikke sucky til å begynne med heller!
HDD09 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 da som er sikkert, at EA folka var berusa når dei lagte den
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det gjelder egentlig det meste av mp-delen. Ranks som ikke oppdaterer seg, serverliste som er helt toskete osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå