Gå til innhold

Nykommer fra US servers!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestemte meg i dag for å slutte å spille på min amerikanske server hvor jeg har spilt siden spillet ble utgitt. Rett og slett fordi jeg ikke lenger orker tidssone forskjellene. (At jeg i det hele tatt har holdt ut så lenge er vel en kominasjon av en hyggelig guild og at jeg ikke har villet miste min karakter).

Så, da skal jeg altså bytte til europeiske servere! :)

Mitt spørsmål er derfor, er det noen som vet om gode norske/skandinaviske PvP guilder? Jeg skal kjøpe boksen litt senere i dag, så jeg har ikke valgt server enda. Har lyst til å spille med noen som ikke er spesielt "l33t" og ikke veldig "Hardcore". Altså en litt mer avslappet, men allikevel seriøs (MC raids hadde vært fint, men ikke et "must", det vil jo uansett gå et par måneder før jeg kan være med) guild.

EDIT: Helst Horde, ettersom jeg bare har spilt Alliance så langt, tror ikke jeg orker tanken på å kjøre alle de samme questene for tredje gang :!:

Endret av Anders81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo slenge deg med oss, Berserkers of the North En rimelig rolig gjeng som prøver å jobbe oss oppover i levlene før vi begynner å spille hardcore. Mye morsomme folk der :p

Vi spiller på Skullcrusher, og er selvfølgelig horde :thumbup:

Det er kjempestas når det kommer flere folk som vil joine.

PS: Litt lite aktivitet for tiden, pga sommerferie, jobbing osv, men det er alltid folk online.

Skrevet

Hmm, jeg er også interessert i å joine et seriøst guild. Så, har dere plass til en til? Har spilt litt over alt nå pga. venner som ikke klarer å holde seg på en server i mer enn to mnder. Har hatt pause i omkring tre måneder nå og vurderer og starte igjen og jeg vet av erfaring at det er smart å finne seg et guild før man starter :p

Skrevet (endret)

selvfølgerlig er ikke de et seriøst guild, et seriøst guild rekrutterer ikke bare randome folk fra et forum. sjekk heller på serveren din, hvilke guild som er størst. så tar du kontakt med leader og forhører deg om hvordan guildet er. først da kan du bestemme deg om du har lyst til å spørre om å få joine, hvis guildet er seriøst må du sikkert gjennom ca 2 ukers prøvetid osv...... eller så kan det være guildet er; invites only. da må du vente til noen spør deg om du vill joine.

Endret av Henrik2k
Skrevet

De fleste store guilds inviter ikkje lenger, og ihvertfall ikkjen en lvl 1, kanskje vist du hadde vært en lvl 60 holy priest som hadde tatt MC 20 ganger og var annerkjent på serveren.

Skrevet
Hmm, jeg er også interessert i å joine et seriøst guild. Så, har dere plass til en til? Har spilt litt over alt nå pga. venner som ikke klarer å holde seg på en server i mer enn to mnder. Har hatt pause i omkring tre måneder nå og vurderer og starte igjen og jeg vet av erfaring at det er smart å finne seg et guild før man starter :p

HKoN, du fortsetter på the maelstorm :p

Skrevet
selvfølgerlig er ikke de et seriøst guild, et seriøst guild rekrutterer ikke bare randome folk fra et forum. sjekk heller på serveren din, hvilke guild som er størst. så tar du kontakt med leader og forhører deg om hvordan guildet er. først da kan du bestemme deg om du har lyst til å spørre om å få joine, hvis guildet er seriøst må du sikkert gjennom ca 2 ukers prøvetid osv...... eller så kan det være guildet er; invites only. da må du vente til noen spør deg om du vill joine.

Hva vet du om det?

Hva er forresten en seriøs guild?

Vi er ikke så veldig strenge på hvem vi tar inn. Har en 16 års grense, men likevel har vi tatt med folk under 16 år, siden de fint klarer å oppføre seg og spiller bra.

Vi har ikke så mange high lvls folk, men vi jobber jo med å levle selv. Drar i instancer sammen og morer oss på andre måter.

Jeg synes vi er seriøse, siden vi har ett godt forhold til andre guildmembers, er trivelige og gjør ting sammen.

Men hvis det å være seriøs betyr å kun ha 60 lvl ebay helter, være spydige mot folk som er interresert i å være med og ha tatt både onyxia og Ragnaros flere ganger, da er vi nok ikke seriøse nei.

De som vil kan si ifra på forumet vårt. Vi tar imot dere med åpne armer ;)

Skrevet

Tja, selv spiller jeg på Stormrage, og der er det kun de siste ukene at folk har begynt å raide MC. Det var engod en pickup group eller to for noen uker siden som spamma etter folk til MC :p Rart nok har det gått over!

Jeg er medlem i The usual suspects, Stormrage's største guild på alliance siden nå vel. Det finnes også to andre seriøse guilder, Genesis og Orion, samt en masse med små hyggelige og seriøse guilder. Hos oss er alle velkommne så lenge de kan spille i lag med andre, og oppføre seg voksne. Har aldri forstått dette med level krav i en guild.... plenty av lv60 folk som ikke har peiling på hvordan det funker å sammarbeide med folk. På den andre siden så er det også masse hyggelige lv20 folk som spiller bra og er hyggelige å teame med.

Tror det å kaste seg igang på en euro server kan være ganske greit, sikker mye nytt. Det er tydelig stor forskjell på serverene, noen plasser har Onyxia vært død i måneder alt, hos oss er hun fortsatt urørt. Du finner deg sikker en grei server, og med din erfaring fra MC og denslags havner du nok kjapt inn i en guild med folk som kommer til å sette pris på din kompetanse. Lykke til :w00t:

Skrevet

Da har du akkurat beskrevet en guild jeg ikke ønsker å bli med i. Det var en slik en jeg er i på US servers, og det er ytterst slitsomt hvis man prøver å ha et liv ved siden av..

Synes RotN hørtes spennende ut :thumbup:

Skrevet
Hadde jeg vært trådstarter, ville jeg holdt meg i US. Skulle gjerne bytta min account mot en US-account =)

Åh? Forklar?

Tro meg, det er IKKE gøy å ha raid-tider rundt 3-4 om natta, som i tillegg varer i et par-tre timer.. (Mer med MC)

Skrevet
Hadde jeg vært trådstarter, ville jeg holdt meg i US. Skulle gjerne bytta min account mot en US-account =)

Åh? Forklar?

Tro meg, det er IKKE gøy å ha raid-tider rundt 3-4 om natta, som i tillegg varer i et par-tre timer.. (Mer med MC)

Er to eller tre andre folk som jeg har snakket med som var i din situasjon. Det var som å gå fra videregående til ungdomskole. Europa er full av fjortisser. Heldgvis har jo tyskerne egne servere.

Men inntrykket jeg har, er at US har en mer grown-up spillere.

Skrevet

Gresset er alltid grønnere på den andre siden?

Amerikanere er generelt veldig hyggelige, det var derfor jeg valgte å spille der i utgangspunktet (Vet mange nordmenn har anti-amerikanske holdninger, jeg er ikke videre glad i Bush selv, men altså, amerikanere er mer hjelpsomme og hyggelige enn europeere. Ikke vet jeg hvorfor.)

Men, som sagt, det hjelper ikke at de er hyggelige når jeg aldri får spilt med dem.. pga tidssoner..

Skrevet

Blæh.. Jaja, får vel gjøre det og joine DUSK elite etterhvert :p

Skrevet

Blæh.. Jaja, får vel gjøre det og joine DUSK elite etterhvert :p

har kun 6 lvler igjen :p

Skrevet

Pinger på 70ms! Har ikke sett den grønne latency baren én eneste gang så lenge jeg spilte US servers (dvs alltid ping over 200) :w00t:

Skrevet

Silvermoon er en server med (mange) bra folk, og en del nordmenn. PvE. Kan være SMÅ køer på kveldene, men man venter aldri mer enn et kvarter ...

Skrevet
Silvermoon er en server med (mange) bra folk, og en del nordmenn. PvE. Kan være SMÅ køer på kveldene, men man venter aldri mer enn et kvarter ...

Mange er vel stikkordet.. Silvermoon kan jo til og med ha kø på hverdager, er overfylt og laggete. Vær så snill, finn en annen sever. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...