Gå til innhold

HW ladder/cup/liga kun for medlemmer


Anbefalte innlegg

Denne tråden er rett og slett for å høre om det er noen interesse for et slags ligasystem kun tilgjengelig for medlemmene på hardware.no. Noe ala clanbase.com eller lignende.

F.eks. 1on1 / 2on2

1.6 for dere som ikke ser på det som en selvfølge.

 

Hvis du er interessert så brøl ut, så kan jeg se litt på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke være negativ men kommer aldri til å skje =(

I så fall, IKKE 1on1, 2on2 eller 3on3.

Cup funker ofte, vi har hatt det endel på games.no forumet, 4 cupper elns på 3 år =) Det funker fett der

 

Ladder / Liga må nok en SVÆR kodejobb til, + admins + crew + spillere som er seriøse, tror faktisk ikke det er nok med bare HW.no folk.

But what do i know? =(

 

Men støtter dette, gl, håper det blir noe av, fint tiltak ;)

Lenke til kommentar
Men er det ønske om CB-system eller mer liga med faste tider?

Vil gjøre oppmerksom på at CB-system er en svær kodejobb jeg ikke har kompetanse til. Så da må jeg eventuelt kontakte noen utenifra.

Altså, kan ikke se for meg at det blir så veldig vanskelig å kode? Jeg kan godt bistå med litt pseudo-kode. For vi trenger vel ikke å kjøre et system klin likt CB sitt? Det ville vel også vært plagiat. Kunne sikkert holdt fint med en IRC-bot, da alle kjenner alle, og det blir relativt få deltakere, noe som også forhåpentligvis vil føre til at det blir lite rot og uenigheter.

Lenke til kommentar

Høres ut som en god løsning med irc-bot.

 

Ang. aim-maps synes jeg ikke det er et bra forslag. 1on1 på f.eks. de_dust krever mye mer skills rent taktisk sett, og jeg ser på det som et mye bedre map å spille og sammenligne skills på.

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...