Gå til innhold

HW ladder/cup/liga kun for medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ork 1on1, null taccs og bare kødd.!!

2on2 4tw

Vi får først opp et 1on1-system, så regner jeg med vi videreutvikler det til 2on2 slik at det blir begge deler.

bra forslag. jeg syntes vi skal starte med en 1on1 på feks de_dust, de_dust2, inferno osv. Hvis dere føler at det blir tull med 1on1, no tacs osv, så kan dere vel bare vente til det blir starta en 2on2 liga, for forløbig stemmer de fleste for 1on1.

Lenke til kommentar
Det er best det. Men syns awm burde være off på f eks aim_map, det blir bare tull...

Absolutt ikke for å være kranglevoren, men min mening er at det er svært vanskelig å spille med AWM på aim_map. Så synes at det skal være lov, jeg.

Det var nye takter, neida ;)

 

 

Men jeg syns nå i hvertfall det kan bli feigt med awm på aim_map, om du bare har litt awm reaksjon, noe jeg vil påstå og ha selv (ja munkern). :w00t:

Lenke til kommentar
Men er det ønske om CB-system eller mer liga med faste tider?

Vil gjøre oppmerksom på at CB-system er en svær kodejobb jeg ikke har kompetanse til. Så da må jeg eventuelt kontakte noen utenifra.

Mulig jeg kan mekke en parser som kan lese innholdet i loggene, og gjøre de om til mysql-data f.eks, alt etter hva som er interresant og om det er ønskelig da..

Lenke til kommentar
Men er det ønske om CB-system eller mer liga med faste tider?

Vil gjøre oppmerksom på at CB-system er en svær kodejobb jeg ikke har kompetanse til. Så da må jeg eventuelt kontakte noen utenifra.

Mulig jeg kan mekke en parser som kan lese innholdet i loggene, og gjøre de om til mysql-data f.eks, alt etter hva som er interresant og om det er ønskelig da..

Dette skjønte jeg null av, men hørtes likevel bra ut, kunne du prøvd å forklare meg hva dvs? Skjønner null av "sånt" :hmm:

Lenke til kommentar
Usj, 1on1 så trengs ikke servere da, ISDN folk kan jo lage servere omtrent =P

 

Men men, si ifra når siden / systemet er oppe da, så vi kan få kjørt igang

 

gl

Håper du satt det der JÆVLIG PÅ SPISSEN? Har du spilt på en listen-tjener før? Makan til hitbox- og laggspike-helvete skal du lete lenge etter.

 

Uansett, kjeder meg osv, så jeg tar i mot aim_map-pracc-utfordringer på løpende bånd. Har server, så det er bare å kontakte meg på IRC, eller sende PM elns.

Lenke til kommentar
Hmm, hw.ladder er vel mer normalt men greit det =)

 

/j #hw.stige - for dere uten BNC: Add i perform / Favourite "Hukk av Join on connect" <-- FOr dem som ikke kan IRC =D

Hum, hvilket språk snakker vi, igjen? Husker ikke helt.

hw står vel for hardware, som er engelsk (!! :O), så burde vel gå greit å skrive ladder, sosohal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...