Gå til innhold

Midlertidig DEMO k750i telefon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, har nettopp fått min K750i fra min fetter i telenor, men de var utsolgt så jeg fikk bare en demonstrasjons telefon (dvs lett brukt), som i å for seg ikke gjør noe, men jeg fikk feks ikke med datakabel, og må vente helt til jeg får "ordentlig" telefon på det.

Men så virker det som om innholdet er begrenset også. For det første er det ganske dårlig kvalitet på kameraet (ihvertfall sett på mobilen), ser veldig skurrete ut, hva er problemet?

Bare en layout (den røde), skal det ikke være fler?

Bare 3 ringetoner å velge mellom (som jeg har funnet hittil)..

MUlig å fikse dette på noen måte eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en "vanlig" K750 du har så løp og lån ekabel ifra en kompis slik at du får oppgradert firmware. Men sjekk software først, det er vel store sjanser for at dette er en "trial unit" og da får du ikke oppgradert den selv.

Når det gjelder layout og ringelyder så kan det jo hende at forgje eier slettet alle som kan slettes, dette kan du jo bare laste ned på nytt.

Skrevet (endret)

kjenner ingen som har K750i :) hehe. Men i værste fall må jeg bare vente 2 uker. Men uansett, hvis jeg tar å gjennoppretter fabrikkinstillinger, mister jeg firmware også?

Og er det noen muligheter for å finne ut om det er en trial telefon? Gikk inn i >*<<*< (noe i den dur) menyen og så på telefonmodel, der stor det bare K750i. Så det er vel orginal? Boksen den kom i ser også normal ut!

Endret av Earth657
Skrevet

Det er sikkert en vanlig telefon, men kanskje de slettet så mye som mulig da den ble tatt vekk fra utstilling. Det er utolig hva kundene legger inn av bilder og tull. Finnes det egne demotelefoner? Det eneste vi har er dummy og vanlig, men dummy bruker vi kun i nødstilfeller.

Skrevet

Nei, ikke egne demo telefoner, men verksteder, operatører og andre heldige får endel trial-units slik at de kan bli kjent med telefonene og kan prøve nye funksjoner m.m.

Skrevet
Ringetoner og temaer forsvinner hvis man tar en "tilbakestill alt". Gjorde dette på min (tabbe) og satt igjen med ett tema, tre ringetoner og minimalt med bilder ol.

Du kan laste ned backup av det som skal være på telefonen herfra: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...876#post1280033

Men da trenger du vel en datakabel da..

Ah, tusen takk! Skal se om jeg får tak i datakabel! :) Tror heller ikke det er trial, men det er tydeig at de har tatt en full tilbakestilling, for jeg gjorde det nå nettopp. og jeg fikk deja vu fra når jeg fikk telefonen tidligere i dag.. det er svaret ihvertfall!

Skrevet
Det eneste vi har er dummy og vanlig, men dummy bruker vi kun i nødstilfeller.

Vil tro at dummy bare brukes i virkelig nød :cry:

Dummy = fake telefon!?

Skrevet

Dummy = fake telefon!?

U-HMM :) Den mangler innmat.

Skrevet

Hehe... Kanskje litt uklar der ja. Den eneste dummy i utstillingen er faktisk k750i. Vi solgte utstillingen siden det ikke var mer på lager, og det var lite vits å ha en telefon med softwarefeil (fryser hele tiden) i utstilling. Like bra med dummy da. Tar selvfølgelig tilbake en ekte når de kommer!

Skrevet
Vi solgte utstillingen siden det ikke var mer på lager, og det var lite vits å ha en telefon med softwarefeil

Lover vel ikke såbra at dere har solgt en telefon dere vet det er softwarefeil på

Skrevet
Vi solgte utstillingen siden det ikke var mer på lager, og det var lite vits å ha en telefon med softwarefeil

Lover vel ikke såbra at dere har solgt en telefon dere vet det er softwarefeil på

Alle de første telefonene hadde jo dårlig software. Kunden ble opplyst om det. Han fikk valget om å ta den eller vente. Det er jo bare å oppdatere software selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...