Gå til innhold

Fikk Guild Wars i dag :)


Anbefalte innlegg

Bar lagde en test-necro for moro skyld, men før jeg begynner skikkelig, lurer jeg bare på hvilen proffesion dere synes er best...

 

I tillegg, noen som har noen gode nybegynnertips? Er helt fresh når det komemr til sånne spill. Har spilt litt Diablo II, men det er det eneste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E/Me er den mest ekstreme kombinasjonen jeg noen gang har spillt.

 

Ele - Masse skade

Me - Masse passiv skade (som Backfire, Empathy ol) pluss mange energy og liv stjeling.

 

En annen god kombinasjon er E/mo og bare bruke den som en monk

Masse poeng på energy storage + Aura of restoration + bare healing skill er en perfekt healer.

Lenke til kommentar
E/Me er den mest ekstreme kombinasjonen jeg noen gang har spillt.

 

Ele - Masse skade

Me - Masse passiv skade (som Backfire, Empathy ol) pluss mange energy og liv stjeling.

 

En annen god kombinasjon er E/mo og bare bruke den som en monk

Masse poeng på energy storage + Aura of restoration + bare healing skill er en perfekt healer.

Har faktisk seriøst tenkt å lage en slik.

Lenke til kommentar

Nei, ihvertfall ikke i PvP, fordi de fleste energi steal spellene tar lang tid å caste. Men energy destruction går raskt.

 

Men uansett, ingen tvil om at en monk healer eier en ele healer, men en ele/monk kan nok gjøre det bedre som protection munk, siden du har så mye energi..

Lenke til kommentar

Har ikke helt fått utnyttet secondary prof jeg... Jeg er ele/mo men bruker ikke en eneste monke skill.

 

Du trenger ikke å være ele/mes for å ha nesten evig med energi! Du trenger bare Elemental Attunement (elite skill) og en Air/Fire/Water/Earth attunement som tilsammen gir ca. 70% av energien du bruker tilbake, hvor så energy regen tar seg av de siste 30% pluss litt til :p

Lenke til kommentar

Mulig jeg er WAY of her, men Guild wars, koster det stort? og er det et spill som koster i mnd, eller bare for spillet? har hørt at det er et bra spill.

Om jeg ikke tar feil så er det et mmo spill, eller?

 

BTW: grattis med spillet bK_Coder

 

Edit: selv om det er lenge siden du fikk det da :p

Endret av Gohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...