mobilfreek Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 noen ganger når jeg er i hovedbyene med min wl og warrior.. kommer folk og spør /w can you help me in RFK osv. det er jævelig plagende... noen som opplever det samme?
Dʋgɢtung Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ja, jeg oppdager en god del private meldinger - selv om jeg kun er level 55. MEN jeg synes faktisk ikke det er plagsomt, men heller hyggelig at det er et slik miljø eller hva man skal kalle det. Noen ganger er det du som sitter i samme situasjonen, og da er det hyggelig at folk tar seg tid til å hjelpe litt. Så jeg kan egentlig ikke si jeg er lei dem, siden jeg bare sier "No, sorry. I am not interested in Zul'Farrak (f.eks) now."
chokke Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 hjelper gjerne noen gjennom RFC i orgimmar hvis jeg er der med roguen min (lvl 44) fordi jeg vet at det er et helvete å komme seg gjennom. og en 4-gruppe på 13-15 har det ikke lett...
Dandar Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Eller bare si at skal gjøre noe du faktisk har tenkt og gjøre Funker alltid, da jeg alltid driver med noe
Tbau5 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Har blitt blandede følelser med dette. Jeg er warlock og har aldri sagt ja til å summone noen uansett level. Men selv fikk jeg hjelp med å drepe en mob når jeg var level 29, og da ventet vi lenge siden andre gjentatte ganger drepte den før vi fant den, men han som hjalp meg ga seg ikke. PS: Før fikk jeg mye "0mg, u r tEh L0ckz0r, ZUMMON ME!" meldinger, men i det siste så virker det som folk har blitt mer høflige henvendelser, og jeg vurderer å begynne å summone folk mot en fast pris.
Gnurk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg kan lett bli lei "help me in deadmines plz", men får jeg forespørselen "Excuse me, could you please help my team and I through deadmines?" så er jeg straks mer villig til å hjelpe. Gjort Stockades 2 ganger denne uka, riktignok for å hjelpe en kamerat som akkurat begynte spillet ene gangen, men det blir nok flere run til uka tenker jeg. Har jeg ikke tid så får man som oftest "No sorry, I've had my fair share of Wailing Caverns/Stockades/Deadmines for a while, but good luck down there", og da slipper jeg som oftest "PLZ.... PLZ!" tilbake. Som en ingame nevnte: "Har de ikke tid til å stave "please" fullt ut så mener det de ikke" - så ja, jeg blir lei av "plz help me!!!!!!!" og "can someone plz help me??????" Sjansen for at jeg hjelper er omvendt proporsjonal med antall !'er, ?'er og z'er.
TRS Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 kan ikke huske sist jeg fikk spørsmål fra andre enn guildies om å hjelpe til i lowbie instancer. Får dog daglig spm om jeg vil være med på raid (er for det meste folk jeg kjenner, eller guilds noen jeg kjenner går god for) eller vanlige 5man instance run's, og de er alltid siviliserte og spør pent noe ala "Would you like to come along to Dire Maul east?" eller lignende, nå er jeg riktignok påpasselig på hvem jeg teamer med, ettersom jeg hater "phat lewt whores" som roller på alt de ikke trenger, men sier jeg "no sorry" eller noe lignende, så får jeg alltid et høffelig(sp?) svar tilbake som for eks "ok, thanks anyway" osv. Hvis dere virkelig får så mangen "1337 kiddies" som spør uhøflig osv så vil jeg gjerne vite hvilke servere det er på, slik at jeg aldri lager alts der Spiller mest horde på Runetotem selv
.V. Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) "xxx has invited you to a party." "xxx joins the party" e-ton: ? laaaang stillhet...... e-ton: why did you invite me? stille lenge.... xxx says: you come rfc now E-ton says: why? stille.... xxx says: me whant rfc Burde kanskje nevne at jeg er lvl42.... Endret 1. juli 2005 av E-Ton
Dʋgɢtung Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja, der sa du noe E-Ton. Folk som inviterer til grupper uten å si et eneste ord er vel det som er mest irriterende. Trykker automatisk på decline med mindre jeg kjenner personen. Det forteller litt om personen, og den typen personer gidder ikke jeg å gruppe med.
brillan Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Nb, de folka er ofte norske. Ikke si at du er norsk selv. Da sliter du. En fyr som laget en shitload med char og maset om penger av meg. Hvis jeg satt ignore på laget han bare ny char :S Gikk afk i 2 timer så sluttet han
amarios Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 glad jeg spiller på rp server og slipper masete drittunger som ikke klarer å gjøre en dritt selv. når noen spør så er det som oftest høflig og i "ekte rp-spirit". så hvis jeg har tid hjelper jeg selvfølgelig til, og som oftest når man selv trenger hjelp så ordner det seg bare man ikke maser:thumbup:
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 "hello mr, can i have 1 godt please?, i really need it" reply: NO, PISSOFF /IGNORE!"!!!
Hetfield^^ Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 temmelig drittlei de folka som tar det som en selvfølge at dem skal få hjelp..
The_WebWizard Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har opplevd mye sur av folk som ikke vet spez mye... Og her har vi et standard invite chat RandomGuy invites you to join a party *Klikker ikke på noen av de* To [RandomGuy]: What? Stillhet... /Who RandomGuy RandomGuy: level 25 <En eller annen class> To [RandomGuy]: Why did you invite me? Stillhet... [RandomGuy]: Lets go to Deadmines To [RandomGuy]: Eh... no... im busy [RandomGuy]: Com on, ill give you 20s /ignore RandomGuy Vell der har vi det Iriterende om jeg får si det selv, har aldri møtt fyren Og her har vi en standard enchant my weapon chat [RandomGuy]: Can you enchant my weapon with cruseder for 1g? To [RandomGuy]: Do you know how much that costs? [RandomGuy]: Com on! 2g! /who RandonGuy RandomGuy: level 18 <En eller annen class> To [RandomGuy]: Ill do it for free -IF- you get all the stuff i need [RandomGuy]: Ok To [RandomGuy]: Have fun Også midt mens jeg var inne i MC fikk jeg en melding av han igjen [RandomGuy]: I have not gotten what you need but illl give you 2g /ignore RandomGuy ...og dette har skjedd flere ganger Endret 1. juli 2005 av The_WebWizard
mobilfreek Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Har opplevd mye sur av folk som ikke vet spez mye... Og her har vi et standard invite chat RandomGuy invites you to join a party *Klikker ikke på noen av de* To [RandomGuy]: What? Stillhet... /Who RandomGuy RandomGuy: level 25 <En eller annen class> To [RandomGuy]: Why did you invite me? Stillhet... [RandomGuy]: Lets go to Deadmines To [RandomGuy]: Eh... no... im busy [RandomGuy]: Com on, ill give you 20s /ignore RandomGuy Vell der har vi det Iriterende om jeg får si det selv, har aldri møtt fyren Og her har vi en standard enchant my weapon chat [RandomGuy]: Can you enchant my weapon with cruseder for 1g? To [RandomGuy]: Do you know how much that costs? [RandomGuy]: Com on! 2g! /who RandonGuy RandomGuy: level 18 <En eller annen class> To [RandomGuy]: Ill do it for free -IF- you get all the stuff i need [RandomGuy]: Ok To [RandomGuy]: Have fun Også midt mens jeg var inne i MC fikk jeg en melding av han igjen [RandomGuy]: I have not gotten what you need but illl give you 2g /ignore RandomGuy ...og dette har skjedd flere ganger bra at du satte han på et oppdrag han ikke fikk noe igjen av :!:
Kanetheheatsink Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hvis folk spørr meg f.eks. "Can u help me out of here?" pleier jeg å hjelpe de. Syntes det bare er hygelig å kunne hjelpe med sånne småting, men "Can you give me 40g?" neineinei..
Killerquo Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Uff jeg hater 13-åringer som spiller på RP og som ikke har peil. har spilt med noen av de, *grøss*, og når jeg er lvl 20 elns så spør de hvor mye peng jeg har: "3g". "WOW. You're rich, give me 1g." "Uhm no. It took me time to get those, you'll earn money yourself if you learn how to play." "But you're rich!!! I want that money!!!!!"1!!1" Holder de for lenge så blir det ignore...eller om de maser om alt mulig og group-invite med en gang jeg eller de logger seg på.
Plomma2 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) "hlp me in gnomeregan!!" "Give me 1g!" "Giev me water laik pwnzore!!" "Giev me more water!!1" "Help me withquests! I will pay good!" Me: "How much is 'good'?" "15s?" "Make portal for free?" "Hey, du er norsk, kan jeg får penger?" GAAAAH!! Endret 1. juli 2005 av Plomma2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå