Gå til innhold

Blogg: Er dette neste-generasjon GTA? (Multi)


Anbefalte innlegg

Litt enig med Lord Swag der, blir for mye sims "greier" integrert inn i den faktisk gode spill opplevelsen. Når jeg helst vil ut på gaten for å stjele meg en ny fet bil, så er det lite fristende å dra med seg en halv-trent hund som ikke gjør som den skal.

 

Blir for mye tamagotchi greier, av samme grunn for at jeg ikke spiller Hunter i WoW. Liker ikke det tamagotchi konseptet :p Unger kan jeg vente med til jeg blir eldre :thumbup:

Hund? :dontgetit: Er det hund i San Andreas også nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det vet du med 100% sikkerhet? Hvorfor skulle det ikke kunne bli husdyr i GTA4, når det er alt annet crap i San Andreas?

Nei vet det ikke med 100% sikkerhet, men regner med at Rockstar ikke er så dumme! Synes alt som er i San Andreas nå er kult jeg, men trenger _absolutt_ ikke mere!

Lenke til kommentar

Men de er jo ikke dumme fordi du ikke trenger mere funksjoner i spillet. jeg hadde synes det hadde vært kult å kunne ha med seg bikkje jeg. du trenger jo sikkert ikke ha den med deg hele tiden heller hvis du ikke vil det så det er jo ikke noe problem for de som ikke liker funksjonen.

 

hvis du tenker på at de innførte trening og spising i SA så er det ikke akkurat så farfetched at de innfører bikkje og at du skal fylle på bensin.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Men de er jo ikke dumme fordi du ikke trenger mere funksjoner i spillet. jeg hadde synes det hadde vært kult å kunne ha med seg bikkje jeg. du trenger jo sikkert ikke ha den med deg hele tiden heller hvis du ikke vil det så det er jo ikke noe problem for de som ikke liker funksjonen.

 

hvis du tenker på at de innførte trening og spising i SA så er det ikke akkurat så farfetched at de innfører bikkje og at du skal fylle på bensin.

Hadde det kommet både bikkje/husdyr og at man skal fylle bensin, så veit jeg ikke om jeg hadde spilt det altså. I værste fall tatt livet av bikkja, og heller rappa en ny bil. Alle bilene jeg kjører eksploderer til slutt uansett :p

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt med online spilling. Lage forskjellige gjenger og gå til angrep på andre og ta over områder osv.. Han med høyest respekt er lederen. Så kan han gi oppgaver til andre. Klarer du oppdraget får selvfølgelig mer respekt. Ah.. Bare ser det for meg :cool:

Lenke til kommentar
The Sims? Hvilke likhets-trekk er det mellom the sims og gta?

Trene, få seg dame, kjøpe klær, spise osv. Synes det bare er mas, og forstyrrer de gode elementene.

Om du vil så kan du drite i alle de elementene (bortsett fra å spise, som du da må gjøre ca. en gang annenhver time, eventuelt for å få tilbake helse når du er skadet). Det er jo det som er meget positivt med GTA: SA: de elementene er der til glede for de som vil gjøre det. De som ikke vil kan bare la være og spille spillet som de selv vil.

 

En kompis av meg brukte f.eks. mesteparten av tiden i GTA: SA til å reise rundt på forskjellige barer og spille biljard, noe jeg ikke viste man kunne gjøre en gang. Personlig synes jeg det er utrolig at et spill lar deg definere din egen spillopplevelse på denne måten.

Lenke til kommentar

haha, er det 6 ganger større enn San Andreas blir en jo ALDRI ferdig..

 

Og ja, Ingen osm la merke til

GTA 3 = Byen het Liberty City

GTA Vice City = Byen het Vice City

GTA San Andreas = Byen het San Andreas

 

Og i GTA 1, det aller første, hva het de 3 byene der? Jo, Vice City, Liberty City og San Andreas.

 

Og enda en ting, det med at gubben blir sulten, det kunne de droppa syns jeg..¨

 

 

EDIT: En kompis av meg, (Chief_R-W på forumet) Han spilte på hester, og vant driiit mye.. 100 milioner elns fikk han vel tilslutt..

 

Det er jo bare å save, gå og satse, og loade hvis det går bajs.. :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Pastor_Lorentzen (tar forbehold om skriveleif): Du trenger ikke å spise!

Noen ganger kommer det opp "CJ is starting to feel hungry and will start to lose energy" blabla, men man kan bare save, så fungerer det akkurat som om at CJ har spist!

 

Jeg har flere ganger fått opp dette "lose energy"-crappet, men jeg har aldri brydd meg om det.

Noen ganger har han begynt å miste fat, men jeg saver bare, så er alt fint igjen. :)

 

BTW: Det med spisinga synes jeg er fint, så lenge de har det slik i neste GTA som de har det nå.

 

Det eneste jeg synes er virkelig irriterende, er kleskjøpinga. Joda, det er kjempekult at man kan kjøpe klær!

Det er ikke det jeg mener, men det med at fyren skal bruke hundre år på ågå ut og inn av det garderobeskapet hver jævla gang man bytter et klesplagg!

Fryktelig irriterende.

Akkurat på det stadiet kunne de heller laget det slik at klærne bare "dukket opp" på kroppen hans ettersom du trykket på dem.

Sliksparer man fryktelig mye tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...