Gå til innhold

hvem har best signatur?


Viggleik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw?

Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. :)

OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen :hmm:

 

Spesiellt...

 

Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!"

Lenke til kommentar
Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw?

Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. :)

OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen :hmm:

 

Spesiellt...

 

Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!"

husk babethreaden ;)

Lenke til kommentar
det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!!  :D  hehe....

Å helvete! Jeg bare snublet innom tråden her og så linken din! Jeg tror aldri jeg har ledd så mye før. Hele jævla tråden passer under "Gullkorn"..

 

EDIT: Leste igjennom tråden og så at alt var bare kødd.. Da var den ikke _SÅ_ morsom..

Endret av Knut.ea
Lenke til kommentar
Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw?

Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. :)

OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen :hmm:

 

Spesiellt...

 

Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!"

husk babethreaden ;)

You said it. ;)

 

 

Hey, hva med en poll?

Lenke til kommentar

to av mine gamle siggs;

 

"en gang sa en klok mann; Du stopper ikke å puste selv om du ikke kan se luft" Vet dere hva er jævlig med det? Han har rett!

 

en gang sa en prest "Jeg er like stor som gud, og gud er like liten som meg!" WTF? Er han ikke en prest? :hmm:

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...