.V. Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hvem er det som dropper Sulfuras, Hand of Ragnaros? hva er drop rate? Det er de lvl 7-8 murlocsene i Goldshire som dropper den. Drop rate er vel ca 33%, samt dem til tider dropper Epic Mounts også. Hvorfor har ikke jeg funnet noen da? Jeg har grinda i goldshire i mange dager tilsamans.. EDIT: OT: Er Silvermoon nede? Hehe, trodde ikke noen noensinne ville falle for en så åpenbar spøk... Men det fødes en ny hvert sekund... Det ligger vel kanskje litt i navnet hvor du får tak i "Hand of Ragnaros".....
Micern Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hvem er det som dropper Sulfuras, Hand of Ragnaros? hva er drop rate? Det er de lvl 7-8 murlocsene i Goldshire som dropper den. Drop rate er vel ca 33%, samt dem til tider dropper Epic Mounts også. ja... murlocmount O.o haha, hvor morsomt hadde ikke det vært.. jævla murlocs.. :/ Jeg stemmer for at goblinene skal få murlock mount (Hater de dyrene) Er det egentlig mulig å samle Battlegear of wrath nå? Mener å ha har hørt at skulderene mangler. Battlegear of wrath finnes ikke ennå i spillet. Hører at hele settet skal droppes i Blackwing Lair som kommer i den neste patchen. Må være ganske vanskelig å slå ut han der i BG På min server Zenedar ligger vi litt etter ser det ut til. Bare 7 av bossene i MC har blitt drept av hordies. 3 av alliance
FuJJi Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 vel...jeg har sett Helm of wrath og noe til som jeg ikek husker..mulig ikke allt finnes men noe gjør det
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Litt OT, hva mener man egentlig med tier 2 sets? Er det ting som robes of transcendence, netherwind regalia osv.?
Sponis Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ligger vel kanskje litt i navnet hvor du får tak i "Hand of Ragnaros"..... Vist du vil fram til at den droppes fra Ragnaros er de feil, den craftes med blacksmithing.
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ligger vel kanskje litt i navnet hvor du får tak i "Hand of Ragnaros"..... Vist du vil fram til at den droppes fra Ragnaros er de feil, den craftes med blacksmithing. nææhææææhæhæ @ E-Ton
chokke Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ligger vel kanskje litt i navnet hvor du får tak i "Hand of Ragnaros"..... Vist du vil fram til at den droppes fra Ragnaros er de feil, den craftes med blacksmithing. nææhææææhæhæ @ E-Ton vel... du må jo ha en del av ragnaros da
Sponis Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ligger vel kanskje litt i navnet hvor du får tak i "Hand of Ragnaros"..... Vist du vil fram til at den droppes fra Ragnaros er de feil, den craftes med blacksmithing. nææhææææhæhæ @ E-Ton vel... du må jo ha en del av ragnaros da Ja, man må ha eye of sulfuras, det er det eneste, så skal den settes sammen med Sulfuron hammer som lages med Blacksmithing og koster et par(tusen) gull å lage.
likferd Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det blir ikke noe Sulfuras uten at du får dropp av ragnaros, så det blir vel riktig å si at du får den av han. Blizzard mente vel at våpenet er for bra til å være en vanlig drop, det er nok derfor du må ut med et par 1000g for den i tillegg.
Dandar Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Egentlig burde han droppe den hammeren sin hvert gang. Når han dør "dropper" han den jo i lavaen
uberhunter Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 To av tier 2 settene er i spillet nå (til hver av delene). Head dropper på onyxia og legs dropper på ragnaros.
Darx* Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Leste Kötteren sin skryte tråd på et eller annet wow forum forleden
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hadde gladelig betalt en 100 lapp for den der..
brillan Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 asd øker postaccount? Dette innlegget har blitt redigert av eXploid, 30/06/2005 : 00:11 Nuf said
mobilfreek Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hvem er det som dropper Sulfuras, Hand of Ragnaros? hva er drop rate? Det er de lvl 7-8 murlocsene i Goldshire som dropper den. Drop rate er vel ca 33%, samt dem til tider dropper Epic Mounts også. Hvorfor har ikke jeg funnet noen da? Jeg har grinda i goldshire i mange dager tilsamans.. EDIT: OT: Er Silvermoon nede? du kan umulig være over lvl 1! edit: leste ikke alle postene:P Endret 30. juni 2005 av mobilfreek
Griznah Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 To av tier 2 settene er i spillet nå (til hver av delene). Head dropper på onyxia og legs dropper på ragnaros. Hva er dette for noe tull? Hele Tier2 for Warlock dropper i MC (Felheart), Nemesis (Tier1)dropper bl.a. av Onyxia.
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) OT: Noen som vet hva skuldersaken med piggene heter? det er might soulderene^^ might er det beste settet til warrior feil. wrath er det beste settet til warrior PS: har 4 might items selv . + quel'serrar Endret 1. juli 2005 av Henrik2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå