TrygveK Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Heisann, Tenkte det kanskje kunen vært lurt om folk kunne skrive inn her etterhvert som det dukker opp "ranka" servere med lav ping/i europa. Håper på god respons! PS! Kanskje gjøre den til en "sticky"????
Loke-- Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Bredbandsbolaget har 4 servere som er ganske bra synes jeg! jeg pleier og spille på ea games sine i europa hvor pingen blir ca 50 konstant
TrygveK Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Navn? IP? Flott om folk også legger in det :-)
Dwagon Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 er litt trasig at ranked servere er så fulle hele tiden.. eneste man har sjangs å komme seg inn på er de med 150+ i ping.. å det er jo nesten uspillbart..
Campari Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg sliter også noe jævlig med å finne ranka servere. Det er praktisk talt umulig for meg og noen kompiser å spille sammen. Vi må da gå for servere som ikke er ranka.
TrygveK Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Prøver igjen :-) Fint om folk kan fortelle om faktiske ranka servere med lav ping (under 100?)! Med fare for å bli oppfattet som en surpump, men uten at det er meningen; De fleste som leser denne tråden er nemlig ikke så int. i bruk av bilder eller mo du sliter med å finne ranka server :-) Mvh Trygve - som leter etter ranka servere med lav ping ;-)
Deosl Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Da kan du bare filtrere etter ranked servers samt sortere etter ping. Problem solved.
TrygveK Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 (endret) Da har du kanskje ikke lagt merke til at flere av dem faktisk har null i ping???? F.Y.I. - de har ikke null i ping ;-) Endret 29. juni 2005 av TrygveK
Deosl Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har det, men det er bare å refreshe eller logge inn og ut igjen så vil få ikke 0 ping konstant. Ellers kan jeg anbefale deg denne siden: http://bf2tracker.com/serverlist.php?showonly=allranked
PantZman Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Søk etter "EA Europe" og/eller "EA UK", spiller mye på dem selv. Ranked servers med ca 50 ping.
Elendil Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Nå er også fem av battlefield.no serverane ranka.
Goliath Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det er egentlig ikke verre enn å hake på Populated, Ranked, og Not full samt ta Apply filters. Så refresher du og sorterer på ping! funker veldig bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå