Gå til innhold

Min konklusjon om forumet, kom gjerne med flere


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg kunne ikke klare å styre meg unna ifra å skrive dette.

 

forum.hw.no har endret livet mitt grasalt (for å si det slik)

Som de flestes data-karriere starter den vel med pc-spill.. Ettervert fikk jeg øye på dette forumet og det har holdt meg oppe.. (Hjelpt meg med pc problemer tilogmed andre private problemer)

 

Nå etter jul har jeg blitt mindre og mindre "avhengig" av pc-spill og det har dette forumet skyld i (som jeg er takkfull for).

Har jeg ikke hatt noe annet å gjøre (venner vert borte osv) så har jeg alltid hatt en del og "ta igjen" her på forumet, ok nok om forum generelt..

Og jeg vil si at takke-være forumet har jeg fått mere "viten" om data-verdenen generelt sett..

Jeg har rotet meg bort i design og nett-radio, hvor jeg føler jeg kan gjøre noe for andre og ikke bare meg selv med pc-spill.

 

Gjennom tiden jeg har vert på forumet har jeg opplevd at mange har klaget på moderatorer og admins, vet dere hva? Jeg syns moderatorene og administratorene gjør en kjempe god jobb.

Om dere finner på å stenge denne tråden så har jeg ikke noe imot det for denne er kansje feilpostet eller jeg føler egentlig den vil dra seg meget "off-topic" om folk begynner å poste her..

 

Forumet vil jeg tørre å påstå er "hw" forumet jeg har "problemer" med å få med meg alt som skjer på forumet, det er mange kategorier og mange medlemmer.

 

Jeg vil bare at de som tar seg tid til å lage noe slikt at de gjør en fantastisk jobb.. Dere aktive postere må ikke tro at dere ikke har hjulpet meg, så jeg vil egentlig bare si tusen takk til ALLE som er medlemmer i forumet, om dere har hjulpet meg praktisk talt eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste problemet med forumet er at det er en overflod av prepubertale drittunger.

 

Kan man ikke legge inn en "adult confirmation-test" som f.eks de gamle Larry-spillene benyttet seg av? :p

Dust.

 

På alle de andre forumene jeg har vært på så er det helt likt som her og INGEN gidder å whine om "prepubertale drittunger"!!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Nicklas. Personangrep liker man ikke, gjør man vel?

 

Kanskje dette forumet er hakket med seriøst enn de andre du henger på. Og derfor klager man på alle de umodne tenåringene som har registrert seg på forumet i det siste.

Personangrep? Kanskje jeg sa dust til LarsP, men hvem angrep han!? Jo! ALLE fjortissene på forumet! Det er som med Hitler; han rørte ingen jøder, men alikevel så drepte han dem alle.

 

Folk må få lov til være seg selv og skrive på sin egen måte, bare de følger reglene. Og gjør de ikke det så tar moderatorene seg av dem og dermed trenger ikke dere å whine rundt som noen tullinger.

 

Lurer på hvor mange PM'er dere har sendt meg om hvor fjortiss jeg er og hvor teit jeg er, bare pga MINE meninger. I forhold til min alder så er jeg ganske voksen i forhold til alle de andre.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Nicklas. Personangrep liker man ikke, gjør man vel?

 

Kanskje dette forumet er hakket med seriøst enn de andre du henger på. Og derfor klager man på alle de umodne tenåringene som har registrert seg på forumet i det siste.

Er jeg en sånn?

"Registrert: 04/10/2003"

Poenget er. Ikke alle som er nyregistrert er tullete. Flere mere "seriøse" brukere er jo like teit.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Omvendt for min del. Hang en del på forumet før, men spiller med spill nå.

 

Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før.

FYI: det er ikke moderatorene som setter reglene, det er det forumstyret som gjør.

Lenke til kommentar
Det eneste problemet med forumet er at det er en overflod av prepubertale drittunger.

 

Kan man ikke legge inn en "adult confirmation-test" som f.eks de gamle Larry-spillene benyttet seg av? :p

På de gamle Larry-spillene (med unntak av VGA-versjonen av det første spillet i serien) kunne man bare trykke CTRL-X elns, og så kunne man spille uansett hvor gammel man var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...