Gå til innhold

Min konklusjon om forumet, kom gjerne med flere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært noe morsomt med kun dødseriøse tråder hvor man ikke fikk lov til å le?`

 

Okok, jeg overdriver :p ... Poenget er at folk er forskjellig, noen synes ditt er interresant, andre synes datt er interresant, derfår er det umulig å få et "perfekt" forum... Personlig synes jeg det er morsomt å lese "prepubertale dritt-tråder", men for all del, hvis du er for voksen til denslags så bare styr unna... Er jo ikke vanskeligere enn å ikke lese tråden...

 

Synes forumet har en fin ballanse jeg.

Lenke til kommentar
Det eneste problemet med forumet er at det er en overflod av prepubertale drittunger.

 

Kan man ikke legge inn en "adult confirmation-test" som f.eks de gamle Larry-spillene benyttet seg av? :p

Dust.

 

På alle de andre forumene jeg har vært på så er det helt likt som her og INGEN gidder å whine om "prepubertale drittunger"!!

Forumet er stappfullt av dem, også representert i denne tråden. Til tider kan det være irriterende å få inkompetente svar fra en 12-åring når man helst ønsker å stille spørsmålet til voksne folk...

Lenke til kommentar
Det eneste problemet med forumet er at det er en overflod av prepubertale drittunger.

 

Kan man ikke legge inn en "adult confirmation-test" som f.eks de gamle Larry-spillene benyttet seg av? :p

Hehe, det har du sagt før, LarsP. :) *hinte til signatur*

 

Synes forøvrig forumet definitivt var bedre før. Tenker da spesielt på Søppel, ettersom de nye "kjekkasene" har ødelagt den delen helt. Heldigvis er det da et par ålreite folk igjen. :)

Lenke til kommentar

Forumet sliter vell like mye med unge brukere som kanskje formulerer seg dårlig som det sliter med gammle folk som skal rakke ned på de istedet for å svare høfflig.

 

anth: har det noe å si om en bruker er 12år gammel? det har vell ingen ting med hvor mye kunnskaper han har. "Fjortiss" har ingenting med alder å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg synes hardware-forumet fungerer veldig greit. Det eneste jeg synes er synd, veldig synd faktisk, er at enkelte drittsekker og fj0rtizzer for lov til å holde på slik de til tider gjør. Jeg er heller ingen feilfri bruker, tvert imot, og jeg vet at mange her inne "hater" meg. Allikevel synes jeg det er et flertall av interessante og artige personer her inne, noe som får meg til å komme tilbake, om og om igjen.

 

Jeg vil også si at morderatorene gjør en strålende jobb. Jeg har faktisk aldri vært på et forum hvor de gjør en så god jobb som her. Jeg har spesielt lagt merke til B|Real som en god moderator. Ikke misforstå, dette er ikke for å "smiske" eller hva dere vil kalle det, jeg vil bare at dere der ute skal vite at dere gjør en god jobb!

Lenke til kommentar

dessverre er det noen yngre brukere som svarer litt for fort. selv om du har et produkt er ikke det nødvendigvis verdens beste. Det er også en del å lære av eldre erfarne brukere i nettetikette.

 

Men jeg trives på forumet jeg. Har det lille samfunnet i OT delene som jeg har blitt så heldig å bli medlem av, samtidig som vi har den dataintresserte delen som jeg også har et godt medlemskap i.

 

Jeg legger merke til folk som er både unge og gamle, og vet hvem som kan bidra og ikke.

 

Stort sett en fin gjeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...