Sfinx Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hei! Jeg kjøpte meg wow for ca 3 mnd siden.. Og med spillet var det en guest pass account.. Kjæresten min prøvde ut spillet med den kontoen og fikk veldig lyst til å fortsette å spille. Men nå har det snart gått 10 dager som var i den guest pass accounten og da trenger hun bare å skrive inn en ny serial på "Manage Account" siden. Da trenger hun selvsagt et nytt wow eksemplar.. Eller er det noen vei utenom dette? Noen som vet noe angående det? Finnes det igjen noen eksemplarer der ute nå? Får jeg kjøpt det på noen nettbutikk? Og hva skjer hvis trial perioden går ut... ? Mister hun alle karakterene sine da? mvh Sfinx
MindTooth Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Stikk innom din nærmeste SpaceWorld forhandler og hør om de har WoW inne!
Minigud Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 stikk innom din nærmeste spaceworld forhandler, du finner det ikke billigere, kanskje om du bestiller på nett da
Sfinx Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Skal stikke innom spaceworld i morgen og se.. Kan hende de har.. Men det er den eneste måten å få det på ikke sant? Men karakterene hennes blir ikke borte?
.V. Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Skal stikke innom spaceworld i morgen og se..Kan hende de har.. Men det er den eneste måten å få det på ikke sant? Men karakterene hennes blir ikke borte? Neida, kontoen blir bare låst.
cheeplix Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 ComputerCity hadde også mange eksemplarer for noen dager siden.
bidz Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 349,- + 20-50kr (usikker) i levering (faktura) hos www.gamesmix.com, og de har det på lager.
Demonfudge Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 EBgames i Ski vet jeg har. Hadde det hvertfall igår når jeg var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå