MyBigMouth Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Nå er jeg drittlei! Ca 5 gangen jeg reinnstallerer WoW. Jeg logger på men da får jeg beskjed om Invalid game version eller corrupted files. Etter jeg har installert det kan jeg komme inn,jeg logger ut,men da vil det plutselig ikke lenger! Fatter ikke hva som er problemet! Kan dere hjelpe?
Ueland Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har du tatt kontakt med Tech supporten til WOW? Høres egentlig ut som ødelagte CDer desverre.
MyBigMouth Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Ødelagte cder? Jeg klarer jo fint å spille det etter en installasjon...så plutselig dette det ut igjen!
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Forsøk å sleng inn siste patch, selv om den egentlig skal gjøre det automatisk. http://www.filemirrors.com/search.src?type...exe&action=Find
MindTooth Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvordan går det med problemet ditt? Kunne du ikke lånt en dvd eller noen cder ifra en venn, bare for å se hvordan det går?
czr Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det funker også og bruke beta instalasjonsfilen. En venn av meg fikk wow cdpakken med en feil på en cd. Vi brant bare ut beta pakken, oppdaterte og vips klar til bruk EDIT: SKal lese hele tråden nøyere neste gang Endret 28. juni 2005 av Arnenonym
nåvi Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Kan høres ut som defekte minnebrikker/harddisk. Evnt noe annet som lager korrupte filer, for mye varme f.eks. Test minnet med Memtest86+ - http://www.memtest.org/ Harddisktester finner du på hjemmesiden til de som har produsert harddisken din.
Legoraider Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 det finnes en fix wow version som går igjennom alle filene. Den har jeg brukt med suksess.
norpheus Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Kan høres ut som defekte minnebrikker/harddisk. Evnt noe annet som lager korrupte filer, for mye varme f.eks. Test minnet med Memtest86+ - http://www.memtest.org/ Harddisktester finner du på hjemmesiden til de som har produsert harddisken din. Minneproblemer = CRC = korrupte filer etter min erfaring. Harddisker har ofte det med å enten virke eller virke dårlig for å så dø ganske fort etter. HD problemer med korrupte filer har jeg ikke vært mye borti, men hadde selv problemer med CRC errors når ene ram-brikka lekte mongolid. Som nevnt av nåvi, kjør en test med memtest86, la testen stå på en del timer. Har du problemer med andre korrupte filer? feks større enkeltfiler som bin, rar, tar, zip osv pleier å få crc error når minnet sliter. Blizzard lager spill med en eller flere store enkeltfiler, derfor kan du fort få disse korrupte. Husker en periode for et par år siden når jeg var hekta på Wc3 "Use map settings" maps. Ble disconnecta rundt siste lvl på div tower defence maps, ettersom tiden gikk skjedde dette oftere og oftere og til slutt ble jeg disca på lvl 8 av 40. Det var da jeg kom på programmet memtest86. Prøv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå