Gå til innhold

Dell 2005fpw eller Benq fp91e


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...

 

Når jeg kjøpte PC og andre deler hos Dell, tok jeg det på avbetaling (ring Dell og avtal betaling med dem) og når jeg fikk cash, betalte jeg hele summen. Kostet ikke særlig mye mer for å gjøre det. Bedre det enn å betale en høyere sum, sant? Heh.

 

Forresten, har du vurdert 19" fra LaCie da? (bra pris og GOD terningskast!)

 

Forresten, kjøpte nettopp en 19" Dell UltraSharp 1905FP til 2500NOK hos Dell (med noe spesialtilbud da. Er 3300NOK ellers!) med avtalegiro. Får heller ikke penger før i neste mnd. og kampanjen forsvinner om noen dager, så jeg benytter meg det. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Tror DELL skjermen er bortimot uslåelig på "valuta for pengene". Stor, rask og rimelig.

 

Du får prøve å låne penger av noen bekjente eller noe :p

 

Edit: Har selv en LaCie Photon20Vision II 20" LCD som jeg er meget fornøyd med. Ukens tilbud hos netshop forrige uke (dvs til og med i dag).

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Kunne lånt deg jeg, men måtte selv låne av andre når jeg bestillte min 19" Dell 1905FP. Heh. Du har jo 7-dagers bestillingsfrist også da.

 

Et lite tips: HVIS du bestiller Dell-skjermen (som forøvrig har kampanje t.o.m onsdag 29/6, iallefall det jeg fikk opplyst), så gjør det via tlf og ikke nett. Det blir 1-200kr mindre enn om du bestiller online pga. Dell sine webside-coding feil i den siste tiden.

 

Men ja, forklar at han får pengene tilbaks og at dette er en unik sjanse på å få noe ekstremt BRA til en _bra_ pris. Så ja, for all del, prøv hva du kan! Heh.

 

Bestillte nettopp 1905FP da. Har ikke betalt enda, men har jo 7 dager på meg å finne cash. Er slik det er for folk som ikke har så god råd...

 

Håper det ordner seg for deg da.

Lenke til kommentar
jaaaaa penga er i box :w00t:

Brodern skal låne meg, drittbra :dribble:

så jeg burde bestille via telefon?

Koster det 4 479,13 kr for frakt og alt?

Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.)

 

Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh.

 

Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka!

 

Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager.

 

Flaks for deg at brodern din reddet 19" din.

Lenke til kommentar
Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.)

 

Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh.

 

Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka!

 

Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager.

 

Flaks for deg at brodern din reddet 19" din.

 

Jeg skal jo ha Dell Ultrasharp 2005FPW 20" widescreen

Lenke til kommentar
Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.)

 

Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh.

 

Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka!

 

Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager.

 

Flaks for deg at brodern din reddet 19" din.

 

Jeg skal jo ha Dell Ultrasharp 2005FPW 20" widescreen

Aa. Daså. Så litt feil.

 

Uansett, topp skjerm har du skaffet uansett! :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk det dagen etterpå, og skjermen 2 dager etter bestilling, men så er DELL rett borti "gata" her og da. (Limmerick).

 

bare en time eller to med bil fra Cork.

 

fornøyd med min.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434526&hl=

 

her finner du bilde av hvordan baklyset og hvordan arbeidsflaten ser ut i photoshop ser ut

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Når jeg fikk PC'n levert fra Dell, gikk det ikke mer enn 3 dager før den var fremme. Og det er vel det som er vanlig nå for tiden. Er glad at jeg gikk for 1905FP'en altså. Virker som en total unik skjerm for mitt bruk (jeg er ikke den som spiller så djevelsk mye enda jeg er en GM) og jeg syns den virker mer enn genial. Så ja, man har noe å glede seg til! :)

 

Forresten, til dere som kjøpte 1905FP'en, fikk noen av dere Soundbar med på kjøpet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...