jorgenask Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Halloen! Er det andre enn meg som har problemer med at man kommer inn på agile messenger men ingen av kontaktene kommer fram ? Skjer ganske ofte nå for tiden og er bare innimellom at jeg kommer skikkelig inn. Noen som foresten kan anbefale en annen god gratis messenger ? takker på forhånd for alle svar MvH Jørgen Endret 26. juni 2005 av jorgenask
bzzlink Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jepp har samme problemet jeg og. Men det pleier å komme opp etterhvert. Ser ut som det kommer opp om du går inn i menyen, og endrer på show offline contacts valget. Men vet ikke om det er dette som gjør det, eller om det bare kommer opp etterhvert av seg selv. Skal teste mer....
jorgenask Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Emessenger er vel en slik wap side man går inn på .... tenkte mer på en slik man installerer på mobilen ...
navyboy Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har også samme problem, jeg pleier å trykke på den rød telefonen og gå inn igjen og klikke villt og legge til ny kontakt "jfkdjkfd" osv, tilslutt kommer det jævlig teit.
ChristR Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skjer med meg også. Men når jeg klikker på online status -> online. Så kommer de.
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skjer med meg også. Men når jeg klikker på online status -> online. Så kommer de. Ja, eller show all contacts.
jorgenask Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Funket veldig bra dette me å gå inn å trykke på status>online.... tusen takk for et bra tips ... hittil har det fungert hver gang det har skjedd at jeg ikke får frem kontaktene
vizit Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hei,jeg har ett problem. Jeg klarer ikke å logge meg på. Hver gang jeg har skrevet inn bruker og passord og skal logge meg på blir det avbrutt. Må jeg ha fikse noe med innstillingen til GPRS eller wap? Det er N6600 det er snakk om. Endret 3. juli 2005 av vizit
genser Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Problemet har ingenting å gjøre med hvilken operatør man bruker. Jeg har samme problemet de fleste ganger. Bytter bare status noen ganger og så kommer kontaktene fykene opp på listen. Problemet har vært der helt siden første versjon av Agile Messenger jeg brukte, så tviler på at det blir fikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå