Kneipp Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Dette skjer etter at jeg reinstallerte windows på nytt etter et hovedkort bytte. Det er samme hvilken video spiller jeg bruker. Det var etter at jeg installerte xvid 1.03 fra doom9.org at jeg fikk dette problemet. Prøvde å avinstallere 1.03 og installere i steden ffdshow (xvid filter?) Men samme resultat. Kan kanskje nevne at jeg installerte nyeste nvidia skjerm driver og nero + nero digital før problemet oppsto. Noen som vet hva dette kan skyldes?
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har hørt om rosa bilde i sammenheng med angelpotion, du har ikke installert den da?
Kneipp Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Nei, har ikke engang hørt om det programmet..
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Angelpotion er en Mpeg4 codec som er veldig lite likt. Mange mener også at den er en modifisert MS Mpeg43, men det har lite å si. Dersom du leser treffene på linken under ser du at problemene er veldig like de du har: http://www.google.com/search?q=angelpotion...=utf-8&oe=utf-8
Kneipp Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Har nå løst problemet, det var de nyeste NVIDIA driverne 77.72. Avinstallerte de og satte inn 71.89, da var alt i orden igjen. Har et Geforce FX 5200 kort. Takker for svar.
defzx Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Har nå løst problemet, det var de nyeste NVIDIA driverne 77.72.Avinstallerte de og satte inn 71.89, da var alt i orden igjen. Har et Geforce FX 5200 kort. Takker for svar. Jeg har samme problemet.. Filmer blir hvite i den nye driveren. Ganske rart, men kan ikke gjøre annet enn å bruke den gamle til de fikser det. Endret 28. juni 2005 av defzx
shit89 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Har samme problemet selv, og det er en alvorlig feil fra nVidias side. Dette må de fikse fort...
Kneipp Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 http://www.dslreports.com/forum/remark,137...rt=-2~mode=flat "reply to crashtest2 Go to color correction in the geforce control panel- select overlay from where it says desktop. Now at the bottom select advanced. Then click apply it will fix the gamma bug.." Mulig dette funker, har ikke prøvd det selv
Haraldson Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Vel, hadde selv noen problemer med fargene (så ut som om videoene var i 256 farger ellerno) og disse driverne, og det var ikke så vanskelig å fikse. Tror jeg gjorde noe så enkelt som å gå til fargejustering -> valgte «alle» i den øverste rullgardinmenyen.
Netrum Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Dette problemet hadde eg og. Funket å sette på advanced. Det virker som at nvidia har en bug som gjør at overlay blir fucka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå