Markaren Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg fikk valerous merit unit ribbonen i dag.. YES!!! Endret 19. juli 2005 av Markaren
Radial Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Gratulerer! Jeg har faktiske én ribbon du ikke har: Distinguished Service Ribbon. Men du burde vel ha fått den siden du har fått den der Valorous Unit Ribbon?
Markaren Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Gratulerer! Jeg har faktiske én ribbon du ikke har: Distinguished Service Ribbon. Men du burde vel ha fått den siden du har fått den der Valorous Unit Ribbon? Jeg mangler to timer som commander or å få den Jeg fikk the Helicopter service ribbon i dag også!! Endret 19. juli 2005 av Markaren
Markaren Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Som sagt..jeg har bare Airborne Ribbon Den fikk jeg for å hoppe tjue ganger ned demningen på Kubra dam. Det var en liten overaskelse det!
kenneth11 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg fikk den for å hoppe ut av en Blackhawk som var nokså død
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Vel, jeg har nå: 55 gull 43 sølv 33 bronse *Alle basic badgene som tilhører våpenklassene Basic resupply Basic first aid Basic explosives ordonance Basic engineer Basic ground defense Basic air defense Basic armour Basic helicopter Basic transport Basib commander Veteran pistol combat The infantry officer-, the staff officer,- the armour service,- the crew service,- the meritourius unit,- the airborne,- the combat action ribbon.. Global score: Se avatar! Edit: skiftet navn på tråden! har du hatt veeeldig lite å gjøre i det siste? :!:
MrLee Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 energien til en 15åring og sommerferie = masse BF2 hvis man gidder
Radial Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Den fikk jeg for å hoppe tjue ganger ned demningen på Kubra dam Hoppet du 20 ganger med det for øyet?
MrLee Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 hvorfor ikke? jeg satt i Phalanx enheten på en carrier i en hel runde for å få air defence
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Syntes man egentlig skal få medaljer og badger uten at det skal være målet. Da er jo de ikke fortjent men anskaffet..
Markaren Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Den fikk jeg for å hoppe tjue ganger ned demningen på Kubra dam Hoppet du 20 ganger med det for øyet? Nei, jeg visste ikke om ribbonen da.. hehe Basic aviator.! Sommerferie
MrLee Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 jeg beskytta jo carrieren mot onde kineser baserapere også da
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 jeg beskytta jo carrieren mot onde kineser baserapere også da det er så konge!! jeg og en kompis svømte ut til hangardskipet (var kinesere)... så lå vi oss oppi radar tårnet, jeg var sniper og han medic = veldig mange kills
BendItLikeBender Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Noen som vet kordan man får Chinese Service Ribbon og Mid-East Service Ribbon?
Radial Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 jeg beskytta jo carrieren mot onde kineser baserapere også da det er så konge!! jeg og en kompis svømte ut til hangardskipet (var kinesere)... så lå vi oss oppi radar tårnet, jeg var sniper og han medic = veldig mange kills Å så tøft.. Det dere gjorde er noe av det mest plagsomme med spillet, og ingenting å skryte av eller være fornøyd med. Heldigvis har Battlefield.no en regel som sier at man ikke har lov til å spawnrape faste spawnpunkter, så slipper vi som regel sånne idioter. Men dere spilte vel sikkert ikke på en slik server, eller?
MistaWu Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 kan jo ikke kalle det spawn rape da... er jo bare å kaste en granat opp på nissene.
viranth Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 ' date='20/07/2005 : 11:58'] kan jo ikke kalle det spawn rape da... er jo bare å kaste en granat opp på nissene. Hva skal du kalle det da? Egentlig-ikke-spawncamping-men-like-irriterende? Poenget er at spawncamping er grusomt irriterende å ikke fair play, så lenge det er en rød sirkel med strek gjennom på flagget, så skal man ikke inn der før man har tatt alle andre baser. Finn en server der folk spiller slik, da ser du at gameplayet blir mye bedre.
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Poenget er at spawncamping er grusomt irriterende å ikke fair play ser du at gameplayet blir mye bedre. Fair play i krig?
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 fair play i ett SPILL... å kalle BF2 krig er en utrolig dårlig sammenligning. Det er ett spill, enkelt og greit. De fleste seriøse servere legger forbud mot angrep på utagbare spawnpoints. Og det med god grunn. Å gjøre som hansakebab er bare teit. Greit nok å sprenge UAV og satscan traileren de gangene EA har vært idiot nok til å sette dem på carrier, men ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå