jovie Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hei jeg har to char som jeg spiller på for tiden en rogue og en shaman. Men det jeg lurte på er hva er best i endgame.? Med best tenker jeg da på lettest å få seg gruppe med "best" i pvp osv.. Takker for alle svar og synspunkter..
chokke Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 begge sliter med å få gruppe . I pvp er jo begge avhengig av flaks, rogue kan ta ambush/backstab fort og slakte det meste av cloth users. Shamans kan jo få en windfury crit...
jovie Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 med endgame mener jeg instances og store pvp raid osv... aldri vært lvl 60 så er ikke helt sikker på hva en lvl 60 gjør på om dagene.. hehe
Nolander Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Vel, jeg har er selv lvl 60 på alliancesiden, så jeg vet ikke mye on shamaner. Men jeg kan ihvertfall si at alle instancegrupper vil ha med en rogue pga sap og høøøøy damage (spiller selv som mage). Roguer er også ganske gode i pvp har jeg hørt, men har aldri drevet noe særlig med det.
chokke Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 ja, men det er overflod av både rogues og shamaner, så mye vanskeligere å få gruppe da
diskoduck Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 med endgame mener jeg instances og store pvp raid osv... aldri vært lvl 60 så er ikke helt sikker på hva en lvl 60 gjør på om dagene.. hehe har to level 60s og er heller ikke sikker på hva lvl 60s gjør om dagen trur det er slikt for de fleste, trenger mer action for de som har dinga
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Jeg syntes du ikke bør tenke slik. Spill den du liker best av de to. Alt for mange tenker slik og det ender bare med en hel hurv av Fotm's Derfor spiller jeg på Argent Dawn edit: skrive feil. ja FEIL Endret 25. juni 2005 av Slettet+1242
NightKeeper Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 begge sliter med å få gruppe .I pvp er jo begge avhengig av flaks, rogue kan ta ambush/backstab fort og slakte det meste av cloth users. Shamans kan jo få en windfury crit... Sliter med å få gruppe!? Det er alltid 2/3 rogues og shamans i gruppene når vi tar UBRS.....så den påstanden må du lenger ut på jordet med....de er blant de mest på poulære klassene i gamet...
JPNord Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 På silvermoon hender det både titt og ofte at grupper søker etter rogues ^^
Toffen80 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 begge sliter med å få gruppe .I pvp er jo begge avhengig av flaks, rogue kan ta ambush/backstab fort og slakte det meste av cloth users. Shamans kan jo få en windfury crit... Sliter med å få gruppe!? Det er alltid 2/3 rogues og shamans i gruppene når vi tar UBRS.....så den påstanden må du lenger ut på jordet med....de er blant de mest på poulære klassene i gamet... Var det han mente med. Siden 2/3 av hordies spiller rogue/shammy så e man mer attraktiv når man spiller noe annet. Ser du sammenhengen? Og grunnen til at 2/3 av ubrs raidet deres besto av nevnte klasser var sannsynligvis mangel av andre alternativer.
abcd423417984 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Vel, jeg har er selv lvl 60 på alliancesiden, så jeg vet ikke mye on shamaner. Men jeg kan ihvertfall si at alle instancegrupper vil ha med en rogue pga sap og høøøøy damage (spiller selv som mage). Roguer er også ganske gode i pvp har jeg hørt, men har aldri drevet noe særlig med det. Sap hjelper lite mot onyxia og molten core. Damage gjør de jo, men de dør så fort, og det er så utrolig mange av dem. Min erfaring er at rogues er den klassen som sliter mest engame med å skaffe seg grupper.
Toffen80 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) begge sliter med å få gruppe .I pvp er jo begge avhengig av flaks, rogue kan ta ambush/backstab fort og slakte det meste av cloth users. Shamans kan jo få en windfury crit... Sliter med å få gruppe!? Det er alltid 2/3 rogues og shamans i gruppene når vi tar UBRS.....så den påstanden må du lenger ut på jordet med....de er blant de mest på poulære klassene i gamet... Var det han mente med "siden 2/3 av hordies spiller rogue/shammy så e man mer attraktiv når man spiller noe annet". Ser du sammenhengen? Og grunnen til at 2/3 av ubrs raidet deres besto av nevnte klasser var sannsynligvis mangel av andre alternativer. EDIT: møkka skriveleifer og dysenelekesi på morningen Endret 25. juni 2005 av Toffen80
Shicca Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Rogues er essensielt i Molten Core. Selv om de sliter litt med helsa, er det minst like viktig å drepe mobben fort, som å holde laget i live. Drepes ikke mobben fort nok, går prestene tom for mana. Og hvem er bedre til å gi MASSE damage over kort tid en rogues? Shamans har jeg lite peil på, siden jeg har en lv. 60 Dverg
ilex Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Lettere for shamans enn rogues å få gruppe, min personlige erfaring.
Thomas J.L Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hvordan er det med Warlocks å få gruppe i endgame?
chokke Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hvordan er det med Warlocks å få gruppe i endgame? tror ikke det er så bra grunnet max 8 debuffs, noe som fører til at de ikke kan sette på så mange DoTs hver. Men soulstone er kjekt ^^
ahpadt Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Og hvem er bedre til å gi MASSE damage over kort tid en rogues? Mage og Arms/fury-warrior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå