Pasient Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Alt var fryd og gammen her i gården. Msn 6.2 var instalert, og det var ikke nødvendig og oppgradere til 7. Ingen "Spaces", "Nugdes" og gud vet hva annet faenskap msn7 inneholder. Men så kom det. Etter en reinstallasjon av Xp. Jeg MÅTTE bytte til msn 7. Noe jeg fant svært besynderlig, nesten trist. Alt så helt for jævlig ut, selv etter jeg hadde deaktivert smilyes, nudges, winks osv osv. Så derfor lurer jeg, finnes det noen måte og bruke msn 6.2? Kanskje en crack/patch? Bare jeg slipper 7 så er jeg fornøyd. PS: Ikke kom med ting slik som "Bytt til Trillian", eller "Så ikke bruk msn da". Det er ikke konstruktivt, og hjelper meg ikke til og finne en løsning på dette. Mvh Pasient
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hehe endelig en som liker gode gamle 6.2. Ja, det du gjør er at du avinstallerer 7'ern. Så laster du ned 6.2 på google. Bare søk på : "msn 6.2", så laster du den ned. Mulig du får sånn melding som går : En ny versjon av msn er tilgjengelig, vennligst last ned denne. Men jeg slapp den etter å ha prøvd en gang til. Så prøv det du!
endrebjo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Slik ser min MSN 7.0 slik ut, synes du det fremdeles det ser rotete ut? Endret 24. juni 2005 av endrebjorsvik89
KVTL Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Legg inn aMSN, finnes både til GNU/Linux og Windows. amsn.sourceforge.net
Pasient Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 endrebjorsvik89, hvordan fikk du fjernet tabs osv osv? Har letet gjennom menyene, men finner ikke ut hvordan jeg kan fjerne det..
DE1 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvis du tenker på å endre kontaktnavn så må du instalere MSN +
_Adler_ Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Grunnen til at man får melding om at man må laste ned siste versjon av MSN Messenger hvis en bruker MSN Messenger 6.2 er at det kom en sikkerhetsoppdatering for 6.2. Microsoft vil at brukerene skal ha det sikkert, men man laster da ned 7.0 i stedenfor en 6.2 versjon. Du kan bruke 6.2 hvis du installerer 6.2.0205. Google etter den og god fornøyelse med 6.2.
Pasient Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 _Adler_, tusen tusen tusen tusen hjertelig takk! Gode gamle ikke-full-av-ubrukelig-drit msn 6.2 here i come. Msn 7, adjø! Du vil ikke bli savnet.
_Adler_ Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 _Adler_, tusen tusen tusen tusen hjertelig takk! Gode gamle ikke-full-av-ubrukelig-drit msn 6.2 here i come. Msn 7, adjø! Du vil ikke bli savnet. Bare hyggelig Tror nok også at jeg kommer til å begynne å bruke 6.2 igjen, 6.2.0205 vell å merke. Foreløpig tvinger ikke Microsoft brukerene av 6.2 til å oppdatere til 7.0, men det kommer vell en eller annen gang (desverre vil noen si).
KVTL Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tror det ikke er så lurt å legge in msn+, anti-spyware programmene advarte om det med engang.
Complexity Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Tror det ikke er så lurt å legge in msn+, anti-spyware programmene advarte om det med engang. så leng du ikke godtar lisesnavtalen for sponsorprogrammene så får du ikke noe spyware,, har hadd massenger plus! inne i mange mange måneder nå.. neste ikke funnet noe spyware på pc'en.. ikke noe mer en før jeg instalerte det..
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) endrebjorsvik89, hvordan fikk du fjernet tabs osv osv? Har letet gjennom menyene, men finner ikke ut hvordan jeg kan fjerne det.. Du kan bruke A-Patch http://www.apatch.tk/ Endret 25. juni 2005 av janfredrik
endrebjo Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Tabs på siden taes vekk ved å gjøre slik: Verktøy - Alternativer - Sikkerhet - Hak av på <Datamaskinen blir også brukt av andre, så ikke vis mine kategorier>. Jeg har brukt Messenger Plus! og A-Patch + litt litt diverse stanndardinnstillinger i MSN, og synes absolutt ikke at den er rotete.
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Takk for tipset, endrebjorsvik89. Har lenge lurt på hvordan fjerne disse tabbene på siden av MSN Messenger. Syns å huske at MSN Messenger 6.2 er raskere enn 7.0, og bruker også mindre ressurser (deriblant ram).
endrebjo Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Post screenshot av 6.2 og vis oss hva som er mindre rotete da. Kanskje flere av oss vurdere å gå tilbake igjen. (min MSN bruker for øyeblikket 20 MB, kanskje det avhenger av antall kontakter osv)
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Har installert MSN Messenger 6.2.0205 igjen og syns den er helt topp. Er raskere enn 7.0. For de som ønsker å laste ned 6.2.0205, HER er linken. Har tatt 3 screenshots av 6.2, for de som ønsker å se litt hvordan 6.2 er i forhold til 7.0 når det gjelder det grafiske. Påloggingsvinduet: Hovedvinduet: Samtalevinduet: Endret 25. juni 2005 av _Adler_
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Blir mye finere og ryddigere, ja. Men på bunnen der har du ikke fikset det helt 100%
endrebjo Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jaja, smaken er som baken. Jeg synes ikke det var nevneverdig mer ryddig der enn hos meg, spesielt ikke snakkevinduet. Et lite tips til screenshot: Hvis du holder inne <Alt> før du trykker <Print Screen>, tar du bilde av kun det aktive vinduet. Veldig nyttig da du slipper å klippe/lime.
el_cash Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 ærlig talt, hvorfor har ingen gitt trådstarter linken til mess.be hvor han kan laste ned patch til siste versjon av messenger 7 og få så "rent utseende" på messenger som han bare vil, og atpåtil ha sikkerheten i orden? selv kjører jeg siste versjon av messenger - med alt ekstra dilldall fjernet - utifra sikkerhetshensyn. ingen grunn til å bruke versjon 6.2 som er utdatert sikkerhetsmessig. men; det kan jo alltids tenkes at trådstarter egentlig mener windows messenger versjon 6.2, som gjør saken ganske annerledes - det er fremdeles mange som er forvirret rundt dette med windows messenger vs msn messenger. hva er du egentlig ute etter, -pasient?
_Adler_ Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jaja, smaken er som baken. Jeg synes ikke det var nevneverdig mer ryddig der enn hos meg, spesielt ikke snakkevinduet. Et lite tips til screenshot: Hvis du holder inne <Alt> før du trykker <Print Screen>, tar du bilde av kun det aktive vinduet. Veldig nyttig da du slipper å klippe/lime. Takk for tipset, var ikke klar over det. Er usikker på om jeg kommer til å fortsette å bruke 6.2, men i alle fall, har funnet noen nyttige linker for de som vil "slanke" og forandre msn messenger 7.0.0813. I skrivenede stund er det den nyeste versjonen. Mess Patch (for 7.0.0813) A-Patch www.volv.net : MSNMSGR GHOST Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå