bokhylle Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Tips til nytt spill. Har gått "tom" for spill nå. Trenger noen tips til bra spill. Det er samme hva slags. Takker for svar
The Very End Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Tips til nytt spill. Har gått "tom" for spill nå. Trenger noen tips til bra spill.Det er samme hva slags. Takker for svar Hva slags sjangere liker du da? Hvis du hade sjrevet litt om hva du likte ville det nok poppe opp en god del forslag Du kan jo prøve F.eks. Track Mania Sunrise Eller hvis du har tid, kan man jo starte å spille Anarchy Online <- Siden det er gratis.
bokhylle Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Skal ha et spill til et lite LAN jeg skal ha i sommer. Det kan ikke være så krevene. En som skal på LANet har dritt pc
bokhylle Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 GTA San Andreas? Er ikke det litt krevende? Kan man spille multiplayer på det?
ErlendRU Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 GTA San Andreas? Er ikke det litt krevende? Kan man spille multiplayer på det? nja..ikke så krevende.. er ikke multiplayer på det, men det kommer vel en mod til det snart, hvis det ikke har kommi.. var det til Vice City, dæshken det var morro!
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Trackmania (originalen) er jo fryktelig morro og krever ikke så forferdelig mye av maskinen heller.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 c&c generals AVersusP warcraft 3 need for speed underground;) det er jo noen det som slår best an er jo CS;) men kan jo prøve noe alternativt til cs f.eks unreal eller tactical ops
TheOats Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Worms 3D lol, det er kjedelig Kansje Worms Mayhem er gøyere.
chairgame Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 TrackMania 1 med selvlagde baner et annet bra spill som ikke har Multi player, men som du må bruke tid på: "Still Life"
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Red alert, age of mythology og settlers 5...
Strategery Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) GTA San Andreas? Er ikke det litt krevende? Kan man spille multiplayer på det? nja..ikke så krevende.. er ikke multiplayer på det, men det kommer vel en mod til det snart, hvis det ikke har kommi.. var det til Vice City, dæshken det var morro! Glem det. Endret 27. juni 2005 av Strategery
Strategery Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg tenkte også på å ha meg et nytt spill. Valget står mellom GTA: San Andreas eller Battlefield 2 Hva bør jeg velge?
and91 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg ville gått for begge to, når San andreas og BF2 er musts.. tenker at jeg kjøper meg BF2 på fredagen
Complexity Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg tenkte også på å ha meg et nytt spill. Valget står mellom GTA: San Andreas eller Battlefield 2 Hva bør jeg velge? jeg må også si aqt du burde kjøpe begge 2.. har dem begge og begge er konge!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå