Gå til innhold

Omtale av Battlefield 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mon tro om jeg noen gang får mer enn 1 FPS i BF2.

Jeg får vel vente på at den tiende patchen kommer om 30-46,327 år før jeg faktisk får noe utbytte av et spill som er kjøpt og betalt.

 

Dette må være det dyreste dopapiert jeg noen gang har kjøpt...

 

For de som ikke forsto meg helt: Spillet går ikke tregt. Det går ikke i det hele tatt. Jeg starter opp et game (single eller multi), og får samme koselige velkomst hver bidige gang. Før (med warez versjonen) lå jeg på rundt 1 til 12 FPS. Nå ligger jeg vel egentlig på alt mellom -10 til 1 FPS. Jeg kommer meg rett og slett aldri så langt at transparenten av karakter-velge-menyen forsvinner. I tillegg må jeg sitte å loade et game i opptil 10 minutter (!!!) før jeg i det hele tatt får starta opp.

Når jeg først får starta opp, er det ikke vits i å trykke Esc for å slå av gamet, da går det 3 ganger raskere å bare trykke på Reset-knappen på kassa, praktisk talt.

 

Så storfornøyd er jeg med BF2. Jippi...

Lenke til kommentar
[iC' date=23/06/2005 : 12:16] Mon tro om jeg noen gang får mer enn 1 FPS i BF2.

Jeg får vel vente på at den tiende patchen kommer om 30-46,327 år før jeg faktisk får noe utbytte av et spill som er kjøpt og betalt.

 

Dette må være det dyreste dopapiert jeg noen gang har kjøpt...

 

For de som ikke forsto meg helt: Spillet går ikke tregt. Det går ikke i det hele tatt. Jeg starter opp et game (single eller multi), og får samme koselige velkomst hver bidige gang. Før (med warez versjonen) lå jeg på rundt 1 til 12 FPS. Nå ligger jeg vel egentlig på alt mellom -10 til 1 FPS. Jeg kommer meg rett og slett aldri så langt at transparenten av karakter-velge-menyen forsvinner. I tillegg må jeg sitte å loade et game i opptil 10 minutter (!!!) før jeg i det hele tatt får starta opp.

Når jeg først får starta opp, er det ikke vits i å trykke Esc for å slå av gamet, da går det 3 ganger raskere å bare trykke på Reset-knappen på kassa, praktisk talt.

 

Så storfornøyd er jeg med BF2. Jippi...

noen spill må nok skyve litt maskinvare grenser så vi får oppgradert maskinparken.

 

fint om du kunne poste specs, har du 512 mb ram er det bare å kjøpe 512 til med engang. skaffer du deg det og ett x800 kort (går fra 2000,-) vil spillet gå smooth med alt på high (untatt shadows). kjører dette selv på en amd 2700+

Lenke til kommentar
Fekk BF 2 i posten idag frå cdon.com. skikkelig bra greier altså.

Forskjellsbehandling av kunder? Forhåndsbestillte spillet for 6 måneder siden, og har fremdeles status som "Varene pakkes".

Var det Commanders Edition?

 

Min ble sendt 21. juni 2005, men har ikke motatt den enda..

Lenke til kommentar
Noe som ødelegger litt (i allefall i demoen) er at folk er late med å bli med i squads og samarbeide. Når man er i en squad som jobber sammen så er det utrolig morsomt, men det er mange ramboer der ute... :(

Lag en squad og inviter folk med! Det fungerer som regel :thumbup:

Lenke til kommentar
Gå inn på profilen hans, der står specs. Og det er ikke noe tullemaskin han har ser det ut til  :p

Står ingenting om RAM og sempron er vel ikke beste cpu'en?

Sorry, har glemt å sette opp RAMen.

 

Men uansett, maskina mi er det nada trøbbel med. Jeg har ganske så vantett bevis:

Jeg har spilt BF2 demoen dag ut og natt inn, og jeg har ALDRI hatt noen problemer. Problemet må ligge i spillet, og ikke i min hardware, da jeg har ne kraftig PC som det ikke feiler noe, og jeg har alle nyeste drivere (faktisk Forceware 77.72 som kom i dag også) installert.

 

Kan du hjelpe meg nå da? :)

 

EDIT: Glemte å si at jeg nå har føyd RAMen inn i lista.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

En slitsom dugnad gjør at jeg ikke får kjøpt spillet i morra. Jeg håper på regn og uvær, så kan jeg sitte inne med god samvittighet. Jeg spilte demoen, elsket det og gleder meg til å møte bekjente, lage en knall squad og bekjempe fiendene i fullversjonen.

Lenke til kommentar

Har hvertfall aldri sett noen dårligere singelplayer del i noe annet spill, og at man ikke får spille "fulle" brett med mindre man spiller online er bare for dumt. (Man kan kun spille 16players på singel player, og de brettene er dramatisk redusert i størrelse i forhold til multiplayer brettene).

 

Syntes ikke spillet fortjener 9/10, kanskje 8/10.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...