Gå til innhold

Omtale av Battlefield 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg finner hvertfall ingen option som gir deg boter på en lokal server uten og måtte trikse og herje. (Ikke at jeg vet om noen måte og trikse og herje på heller..)

Hmmm jeg trykket bare på singleplayer og så var det igang... Mulig jeg har misforstått poenget. :)

det er snakk om å lage en LAN server med 60+- bots på som du og en kompis kan spille fillene av. :)

Lenke til kommentar

Kan vi vennligst ta tekniske spørsmål og svar et annet sted enn i tråden om anmeldelsen? På forhånd takk for at dere tar hensyn til dette.

 

Vi vil vurdere å fjerne alle unødvendige innlegg på sikt for å rydde opp i en tråd som har gått off-topic for lenge siden, men gir dere mulighet til å få overblikk før dere evnt. starter lignende tråder i Battlefield-kategorien.

Lenke til kommentar

Jeg har 3 tinger å utsette på BF2 etter å ha spilt opp til nesten Rank 3

 

- Menyene i spillet er ufatterlig treige. Spesielt når man skal søke etter servers.

 

- Ikke alle "yrkene" gir like mye poeng. En av disse er Special O. Forces som ikke får noe evt veldig lite for å sprenge Artilleri / Radar etc.

 

- Hit-boksene på spillet er ikke spesielt godt utviklet på noen pansrede kjøretøy. Det kunne iallefall vært gjort litt bedre arbeid med noe av det.

 

 

Eller er spillet helt topp og helt klart verdt pengene sine..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...