Gå til innhold

Omtale av Battlefield 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Har hvertfall aldri sett noen dårligere singelplayer del i noe annet spill, og at man ikke får spille "fulle" brett med mindre man spiller online er bare for dumt. (Man kan kun spille 16players på singel player, og de brettene er dramatisk redusert i størrelse i forhold til multiplayer brettene).

 

Syntes ikke spillet fortjener 9/10, kanskje 8/10.

seriøst, hva skal man med single player?

Seriøst hva skal du med multiplayer. ?

 

Den som har prøvd det vet hva jeg snakker om. Jeg liker og kunne planlegg angrep eller snikskyting, osv.

 

Men det kan du bare glemme med MP. Her løper det rundt ja 20-30 brukere og skyter på alt og alle litt konstrukt mener når jeg.

 

For meg er singel player det enste jeg ønsker meg i et spill så har ikke Bf2 SP så kommer den aldri til og bli skaffet.

 

Holder meg til half life 2 jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få det inn i huet deres at BF2 er et multiplayer spill, slutt å klag over at det ikke er SP der. Battlefield Modern Combat er for dere som vil ha SP.

Kansje da disse kjøtthuene som skriver for gamer.no og andre kansje skal prøve og informere litt bedre da enn og drive rein reklame for disse utgiverne.

Slike personangrep synes jeg er helt unødvendig, og de bidrar ikke til en seriøs debatt.

 

Her er en informerende sak vedrørende Battlefield: Modern Combat.

Lenke til kommentar
Kansje da disse kjøtthuene som skriver for gamer.no og andre kansje skal prøve og informere litt bedre da enn og drive rein reklame for disse utgiverne.

Foreslår at man slutter å slenge med leppa om man har ønske om å få bli værende i dette forumet. Kjøtthuene i Gamer.no har også sagt at enspillerdelen her kun er en oppvarming, og at det kun er flerspiller det dreier seg om. Å kjøpe BF2 for å spille det i enspiller er like dumt som å kjøpe andre spill for sin tutorial-del.

Lenke til kommentar
Få det inn i huet deres at BF2 er et multiplayer spill, slutt å klag over at det ikke er SP der. Battlefield Modern Combat er for dere som vil ha SP.

..og dermed kan ikke personer ha sin egen meninger om spillet?

Det er greit at spillet skal være Mulitplayer Only, og det har jeg sagt, men jeg sier at det er alt for dårlig til å være MP only...

 

Og når det er sagt så burde jeg kanskje minne på at dette er min mening og at mine ord er ikke lov og at all mennesker ikke må ha samme mening som meg.

 

 

Edit:

 

Til reply fra enperson tidligere her i tråden:

Jeg likte også Squad/Commander systemet, men det er ikke nok til å redde spillet når det er modifikasjonspreget som det er , desverre:( Virker nesten som en showcase for BF2 motoren?

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

For de av dere som savner co-op med bots online:

 

1 - Start a local multiplayer game. (we've only tested with 16 player maps/no. of players.)

2 - On the other PCs click on join local, but don't join the server yet!. Also, don't click on refresh after the server appears.

3 - On the server player's PC leave the map, disconnect and start a single player game with 16 bots on the map of your choice.

4 - When the map has loaded on the server player's PC, then, and only then the other players can click on the server in the local list and join.

Lenke til kommentar
Det er greit at spillet skal være Mulitplayer Only, og det har jeg sagt, men jeg sier at det er alt for dårlig til å være MP only...

Greit, du synes BF2 ikke er bra nok som multiplayerspill. Men det er et multiplayerspill.

 

Som sagt:

 

"Da er det vel litt dumt å diskutere Battlefield 2?

 

"Jeg skulle ønske at Super Mario var en MMORPG, men den er ikke det, så den suger!"

 

Lite konstruktivt."

 

Eller:

 

"Super Mario er for dårlig til å være singleplayer-spill. Siden det ikke har multiplayer er det derfor bare et halvt spill."

 

Det er ikke et halvt spill bare fordi man synes at spillet er dårlig til det det prøver på å gjøre.

Lenke til kommentar
Det er greit at spillet skal være Mulitplayer Only, og det har jeg sagt, men jeg sier at det er alt for dårlig til å være MP only...

Greit, du synes BF2 ikke er bra nok som multiplayerspill. Men det er et multiplayerspill.

 

Som sagt:

 

"Da er det vel litt dumt å diskutere Battlefield 2?

 

"Jeg skulle ønske at Super Mario var en MMORPG, men den er ikke det, så den suger!"

 

Lite konstruktivt."

 

Eller:

 

"Super Mario er for dårlig til å være singleplayer-spill. Siden det ikke har multiplayer er det derfor bare et halvt spill."

 

Det er ikke et halvt spill bare fordi man synes at spillet er dårlig til det det prøver på å gjøre.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...

 

---

Greit, du synes BF2 ikke er bra nok som multiplayerspill. Men det er et multiplayerspill.

---

 

Og poenget ditt er? Kan jeg ikke mene at det er for dårlig som et multiplayerspill, mene at det er et halvferdig produkt, et halv spill, et modifikasjonspreget spill når det er et multiplayerspill?

 

 

Vi får prøve å ta det inn bit for bit:

 

Jeg mener Singelplayer delen er en tragedie, Greit, det er et Multiplayer spill så vi ignorerer singelplayer delen...

 

Jeg mener Mutliplayerdelen også er dårlig, alt for dårlig til å kunne kalles et spill, det bærer preg av en modifikasjon, hvertfall ikke nok til å kunne kalles et helt Multiplayer spill, det er alt for få ting. Når det er sagt, er det ikke dermed sagt at "modifikasjonen" er dårlig, men det er alt for dårlig til å kalles et helt spill.

Lenke til kommentar

hva er det egentlig som diskuteres her?

Er det omtalen av spillet? Spillet? Hva naboen spiste til middag i går?

 

Om det er et av de to siste alternativene, hvorfor starter dere ikke bare en ny tråd hvor dere kan diskutere dette?

 

For slike tråder er jo beregnet på å diskutere OMTALEN av spillet, og ikke spillet selv! (eller? :dontgetit: )

Lenke til kommentar
Bottom line: At du ikke liker spillet betyr ikke at det er uferdig eller bare et halvt spill. EOD.

Snabben sier at HAN synes spillet er halvferdig!

 

Noe jeg egentlig er ganske enig med han i...

+ at spillet er så stappa med med bugs at det er helt sjukt og JEG mener at det ikke burde vært sluppet ut sånn det er nå.

Lenke til kommentar
Bottom line: At du ikke liker spillet betyr ikke at det er uferdig eller bare et halvt spill. EOD.

Snabben sier at HAN synes spillet er halvferdig!

 

Noe jeg egentlig er ganske enig med han i...

+ at spillet er så stappa med med bugs at det er helt sjukt og JEG mener at det ikke burde vært sluppet ut sånn det er nå.

Det er utrolig mange bugs i spillet ja, og det rare er at det nesten ikke er noen i det hele tatt som deler samme problem!

Det viser seg at nesten hver og en har hvert sitt problem (dog mange har problemer med FPS og lags).

Lenke til kommentar
[iC' date=25/06/2005 : 23:59]
Bottom line: At du ikke liker spillet betyr ikke at det er uferdig eller bare et halvt spill. EOD.

Snabben sier at HAN synes spillet er halvferdig!

 

Noe jeg egentlig er ganske enig med han i...

+ at spillet er så stappa med med bugs at det er helt sjukt og JEG mener at det ikke burde vært sluppet ut sånn det er nå.

Det er utrolig mange bugs i spillet ja, og det rare er at det nesten ikke er noen i det hele tatt som deler samme problem!

Det viser seg at nesten hver og en har hvert sitt problem (dog mange har problemer med FPS og lags).

Det er noe merkelige greier med dette spillet ja :hm:

Får håpe noe av det bedrer seg etterhvert da :yes:

 

Noe av det som irriterer meg er mangelen på servere uten lagg (spesielt ranked servers)

Lenke til kommentar
Alle jeg har vært på har jeg hatt under 50 i ping, mulig det er lag for dere men for meg er det jævla bra...

Det er ganske lavt.

 

Men jeg har vært på servere med rundt 70 i ping som har lagga mer enn en med 170. Lurer på om det er en del svake servere rundt om kring :thumbdown:

Lenke til kommentar
Alle jeg har vært på har jeg hatt under 50 i ping, mulig det er lag for dere men for meg er det jævla bra...

Det er ganske lavt.

 

Men jeg har vært på servere med rundt 70 i ping som har lagga mer enn en med 170. Lurer på om det er en del svake servere rundt om kring :thumbdown:

Ja, litt snodig, det.

Har ofte joinet servere hvor det står at det er lav ping "på papiret" (demoen), men det lagger som faen likevel (nei, det har ikke noem ed linja mi å gjøre, og jeg har ikke trådløst).

Lenke til kommentar
Bottom line: At du ikke liker spillet betyr ikke at det er uferdig eller bare et halvt spill. EOD.

Gud i himmelen... jeg trodde jeg hadde prøvd Teskje metoden her, men den virker ikke ser det ut som... Om dette er en spøk er det en veldig dårlig en..

 

Hva i alle dager er så forbasket vansklig å forstå med at _JEG_ mener det? At _JEG_ mener det er et halv og uferdig spilt?

 

Seriøst, jeg håper du bare med meg for å få meg irritert, for jeg nekter og tro at noen er så dumme å ikke forstår at mennesker kan ha sin mening om ting uten at dens ord er lov..

 

Jeg har nå i 2-3(4?) poster prøvd å fortelle deg at det er hva jeg mener, og tom. sagt det med teskje metode uten at du forstår det?

 

Dette er ikke ment som et personangrep, men om du ikke forstår det nå må du være direkte dum.

 

- - - -

 

"Mer" On-Topic:

Har noen funnet ut for muligheter til å spille med 63bots? Patcher, modifikasjoner, addons eller noe slikt? Ville vært spennende å prøvd store maps litt mer på singelplayer for å prøve ut saker og ting.

 

[iC,26/06/2005 : 00:44]
Alle jeg har vært på har jeg hatt under 50 i ping, mulig det er lag for dere men for meg er det jævla bra...

Det er ganske lavt.

 

Men jeg har vært på servere med rundt 70 i ping som har lagga mer enn en med 170. Lurer på om det er en del svake servere rundt om kring :thumbdown:

Ja, litt snodig, det.

Har ofte joinet servere hvor det står at det er lav ping "på papiret" (demoen), men det lagger som faen likevel (nei, det har ikke noem ed linja mi å gjøre, og jeg har ikke trådløst).

Packet-Loss er en god mulighet, du kan ha 20ping og ha 20% packetloss, da er det som å spille på verdens verste linjer, trenger ikke så mye packetloss heller for å få det helt uspillbart, 4-5% er nok til å ødelegge totalt.

 

Dvs. at 4-5% av den informasjon du sender i "pakker" forsvinner, eller ikke når målet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...