Gå til innhold

Dine meninger om BF2 her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kan noen vise meg et bilde med god grafikk, da?

Vel, god grafikk blir jo litt subjektivt. Hva du syntes er god grafikk og hva som er god grafikk kan lett bli blandet..

Endret av überGoliath
Skrevet

Vel, god grafikk blir jo litt subjektivt. Hva du syntes er god grafikk og hva som er god grafikk kan lett bli blandet..

Vel. Ta FarCry som et eksempel. Det er god grafikk, og jeg har enda ikke funnet et spill som slår den grafikken enda :)

Skrevet

Vel. Ta FarCry som et eksempel. Det er god grafikk, og jeg har enda ikke funnet et spill som slår den grafikken enda :)

men så hadde ikke farcry noe særlig mye mer susbstans enn grafikken :tease:

(iallefall i mine øyne)...

det skal jo være spillbart for folk flest med ca 60-64 spillere på banen også...

Skrevet

Grafikk er i teorien ikke det viktigste

Grafikken helt grei, ikke best i verden, men helt grei.

Men hey de kunne jo laget BF2 med så syk grafikk at nesten ikke noen PCer kunne kjøre det med flere enn 32 spillere før PCen "lagga" i stykker. Grafikk lagg er kritisk i et spill som dette som det skjer så sykt mye på en gang.

Synes gameplayet er viktigere enn eye-candy ;)

Skrevet

Har noen problemer som F.eks det ranking greiene er fucka og litt små ting men spillet eier og er kjempe gøy, bugs kan fikses med patcher så å bytte det blir litt drastisk!

Skrevet

Hadde aldri trodd eg kunne spille BF2 glatt på min, men etter å ha testa demoen var eg solgt.Spillet er bestilt og havner i kassa mi imorra :thumbup:

Skrevet

Blir snart gal av hele greia, rankingen sluttet å virke i går...serversøkegreia fungerer ikke ordentlig..samme hvor mye jeg ikke vil se fulle servere får jeg det likevel..jeg får connection problem to ganger i timen..

Så klage litt om spillet...som kommandør er det klin umulig å gjøre noe...folk nekter å se at artilleriet er på vei...en blir straffa for uheldige teamkills dobbelt opp..en blir kicka fordi folk for i hel*** ikke greier å se seg for..halvparten av serverene mangler autobalance..er det egentlig et problem å ha autoteams på når halve verden vil være usmc?? og hvorfor kan ikke squads holde sammen og høre på sjefen og ubersjefen? jeg blir gal av å være kommandør...men kan ikke ala være...jeg vil så gjerne hjelpe...snufs....

JEG VIL HA MEDALJENE MINE DAMIT!

patch snart?

Skrevet (endret)
Blir snart gal av hele greia, rankingen sluttet å virke i går...serversøkegreia fungerer ikke ordentlig..samme hvor mye jeg ikke vil se fulle servere får jeg det likevel..jeg får connection problem to ganger i timen..

Så klage litt om spillet...som kommandør er det klin umulig å gjøre noe...folk nekter å se at artilleriet er på vei...en blir straffa for uheldige teamkills dobbelt opp..en blir kicka fordi folk for i hel*** ikke greier å se seg for..halvparten av serverene mangler autobalance..er det egentlig et problem å ha autoteams på når halve verden vil være usmc?? og hvorfor kan ikke squads holde sammen og høre på sjefen og ubersjefen? jeg blir gal av å være kommandør...men kan ikke ala være...jeg vil så gjerne hjelpe...snufs....

JEG VIL HA MEDALJENE MINE DAMIT!

patch snart?

Man kan ikke dømme spillet ut fra om rankingen funker eller ei. Det er jo bare en morsom liten add-on uten betydning.

Man kan helelr ikke forvente at folk skjønner alt om spillet enda heller. Det kom jo ut i går for svingende. Man må gi folk tid til å vende seg til alle de nye tinga..

Altså...det er ikke alle som liker å følge ordrene til en fjortis heller da (uten å hevde at du er det). Jeg ser på dette commander systemet i beste fall som en veiledning til hvor man kan hjelpe til elelr hvor han (commander) tror at det tregs hjelp. Får jeg en ordre så kan det være jeg følger den om jeg finner det fornuftig. Men ser jeg nytten av å gjøre noe annet så ignorerer jeg lett ordren. Slik tror jeg mange tenker, og alltid vil tenke. Man kan ikke styre opplyste mennesker...man kan bare tipse dem om mulige ting dem kan velge å gjøre elelr ei.

Meg og en kamerat pleier å lage vår egen squad som vi låser så ikke andre kommer inn. Da har vi kontroll på hverandre hele tiden også gjør vi enten det vi syntes er mest fornuftig å gjøre, uavhengig av ordre. Eller vi har det kult med å gjøre forskjellige ting som ikke nødvendigvis gjør at vi vinner spillet.

Endret av gamer73
Skrevet

Må bare si at grafikken er nok noe av det beste som finnes i slike spill. For første gang fikk jeg nesten følelsen av å løpe ved siden av levende vesener og ikke bare texturemappede polygoner. :) Tror bevegelsene hadde mye med det å gjøre, de virket litt mykere og mer realistiske enn det man er vant med.

Skrevet
Må bare si at grafikken er nok noe av det beste som finnes i slike spill. For første gang fikk jeg nesten følelsen av å løpe ved siden av levende vesener og ikke bare texturemappede polygoner. :) Tror bevegelsene hadde mye med det å gjøre, de virket litt mykere og mer realistiske enn det man er vant med.

Helt enig. Når det gjelder "botene" eller "individene", så er det etter min mening himmelvid forskjell fra de forrige spillene i Battlefield-serien, både grafisk og i forhold til AI. Noe jeg er spesielt fornøyd med er faktisk selve egenkontrollen. Den irriterende, overdrevne 'bobbingen' opp og ned når man løper el. går er heldigvis borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...