Gå til innhold

Tips til LvL22 Elf Hunter.


Anbefalte innlegg

Heisan folkens. Ja er litt noobis på WoW, kjøpte spillet for en uke siden.

Har skinning og leatherworking som primary professions og er expert med 189 og 200 skill points på de respektive. Har også lest expert cookbook og expert fishing boka. Skal finne first aid boken i Hillsbrad snart. Så jeg har satstet hardt på å bli fort dyktig i professions og det å lage leather stuff er min hoved inntektskilde. Trenger tips på steder som jeg kan finne masse bra lær og passe lvl beasts. Jeg ser etter light/medium hide og mye medium leather. Andre leatherworker folk her, khvor jakter dere for å skaffe dere de beste materialene som mulig, hvor alt er samlet mest mulig på ett sted. Det er slitsomt med all den reisingen jeg gjør. Har vært mye rundt omkring for å finne gode jakte og skinning steder, men vil bare høre hvor andre skinn/leather gjør dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan folkens. Ja er litt noobis på WoW, kjøpte spillet for en uke siden.

Har skinning og leatherworking som primary professions og er expert med 189 og 200 skill points på de respektive. Har også lest expert cookbook og expert fishing boka. Skal finne first aid boken i Hillsbrad snart.  Så jeg har satstet hardt på å bli fort dyktig i professions og det å lage leather stuff er min hoved inntektskilde. Trenger tips på steder som jeg kan finne masse bra lær og passe lvl beasts. Jeg ser etter light/medium hide og mye medium leather. Andre leatherworker folk her, khvor jakter dere for å skaffe dere de beste materialene som mulig, hvor alt er samlet mest mulig på ett sted. Det er slitsomt med all den reisingen jeg gjør. Har vært mye rundt omkring for å finne gode jakte og skinning steder, men vil bare høre hvor andre skinn/leather gjør dette.

For å få tak i best mulig materialer må du skinne dyr i rett level i forhold til skinning-skillen din, men om du har veldig høy skill er nok det letteste å bare skinne det du klarer å drepe.

 

Formelen for det du klarer å skinne er:

Skinningskill(rundet av nedover til nærmeste 5) delt på 5=maksimal level på dyr du kan skinne, i ditt tilfelle lvl37.

 

 

Edit:

 

En grunn til at du burde la leatherworking ligge en stund (og kanskje heller selge leather på auction house i Ironforge) er at når du får 225 i skill kan ikke du få mer skill før du har blitt "Artisan Leatherworker", noe du (såvidt jeg vet, ganske sikker på at det gjelder for leatherworking også) ikke kan bli før du er level 35.

 

Dette gjelder derimot ikke for "gathering professions" som skinning, der er det (såvidt jeg vet) ingenting som begrenser skillen din (300 er maks uansett, bortsett fra en del spesialting som gir deg +skinningskill).

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...