Goliath Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvis man er USA og har ingen base på land, så er det utrolig lett for araberene å ta en AVP, kjøre den under flåten hvor båtene spawner, og blapre enhver soldat som spawner der. I tillegg så tar den arabiske kommandøren altillary på toppen av flåten, helst der hvor alle venter på heli/fly... Noen som kjenner seg igjen her?!
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, spesielt på Catchgamer serveren. (srv14.catchgamer.no)
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 er det ikke mulig å kjøre båtene som i battlefield1942?
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 er det ikke mulig å kjøre båtene som i battlefield1942? Jo, du kan kjøre båtene.
Snorre Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 er det ikke mulig å kjøre båtene som i battlefield1942? Jo, du kan kjøre båtene. Ikke selve hangarskipet. Dette kunne du i battlefield 1942!
Loke-- Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 men dette er bare demoen vi må takle sånne baserapere Er verre med arty mot main synes nå jeg.
Potetdamen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Spill på bf.no's servere.. sjelden noe slikt tull der. om det er slikt tull så blir raperne kicked.
Loke-- Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 er det lov og bombe main på bf.no ? ser mange folk gjør det :S
Goliath Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Main skulle kanskje ha vært "out of bounce" for artillary?! (begynner å spille på bf.no når fullversjonen kommer)
Plukk Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Helt ærlig talt så synes jeg at hvis US har spilt så dårlig at MEC har fått samtlige baser på land, så fortjener de å bli rapet litt. Setter meg ikke ned å tar en kopp te pga. US ikke makter å komme seg avgårde... er det utrolig lett for araberene å ta en AVP, kjøre den under flåten hvor båtene spawner Dette kan jo US lett unngå ved å bruke forsvarsinretningen helt akter på skipet. Ang. arty mot US main, så har også US mulighet til å bombe MEC main, så det går vel litt opp i opp?
Mr.Garibaldi Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Og dette skal være et problem kun for USA? Har opplevd det stikk motstatte når hvor USA raper MEC... Deler av dette er nok knyttet opp mot at man må inn i hovedbasen til hverandre for å ta ut radaren. Blir forhåpentligvis endret i retail...
Armageddon Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 må jo si det er ilfredsstillende og være commander på MEC og se at du har tatt alle basene på land, mens du hamrer løs med artilleri på hangarskipet.. men spawnraping er noe jeg forkaster, uansett om det er imot meg eller med meg. men ansees artilleri mot fiendes base som spawnrape?
Goliath Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 mmen ansees artilleri mot fiendes base som spawnrape? seff..når USAs main er 3 kvm.
Espenevo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg synes det er unødvendig at man må inn i MEC spawn for å ta ut artilleri og UAV. Jeg synes det er helt feil, jeg synes raping er useriøst og det er kjipt at jeg må kjøre en APC eller tank inn i deres spawn og ta ut en masse spillere og kjøretøyer for å komme til. EA burde vite bedre enn å legge opp til at man skal rape for å oppfylle objektivene i brettet. Bare Acknot's lille fnugg av misnøye med en ellers herlig demo
gamer73 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Spill på bf.no's servere.. sjelden noe slikt tull der.om det er slikt tull så blir raperne kicked. BF.no stiller igjen med slike nazi-kicke regler....som dem så begredelig håndhevet også i BF1942 Man kan omtrent ikke gjøre noe som helst før man blir kicka! Eneste som er utrolig lame og irriterendes er TK.....Alt annet er bare en del av spillet!
gamer73 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Og dette skal være et problem kun for USA? Har opplevd det stikk motstatte når hvor USA raper MEC... Deler av dette er nok knyttet opp mot at man må inn i hovedbasen til hverandre for å ta ut radaren. Blir forhåpentligvis endret i retail... tror dere dette blir endret? No way! Det er nettopp fordi EA games ikke har noe imot spawnraping og raping i sin helhet. Det er en del av spillet og det er gøy. Det kalles å "rulle over fienden"....eller.."close in for the kill!"
bensinkanna Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Når det ene laget har tatt alle basene har de jo så godt som vunnet uansett. En del av avsluttningen og premien er jo fiendens frustrasjon i det vinnerlaget stormer basen deres og dreper alle stakkarene som spawner, intill fiendens billetter er oppbrukt. Naturlignok kan folk bli frustrert over dette (har opplevd det selv mange ganger), men det er jo likt for begge lag.
detvarvondtdet Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvis man er USA og har ingen base på land, så er det utrolig lett for araberene å ta en AVP, kjøre den under flåten hvor båtene spawner, og blapre enhver soldat som spawner der. I tillegg så tar den arabiske kommandøren altillary på toppen av flåten, helst der hvor alle venter på heli/fly... Noen som kjenner seg igjen her?! utrolig irrirterende!!!
jadacool Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det er nettopp fordi EA games ikke har noe imot spawnraping og raping i sin helhet. Det er en del av spillet og det er gøy. Det kalles å "rulle over fienden"....eller.."close in for the kill!" Opplevde dette igår. Hadde vel spilt en time eller så, noen runder hadde det blitt ihvertfall, spilte som MEC hele tiden, og vi hadde vunnet de siste 2-3 rundene. Spillet starter på nytt igjen og noen på det amerikanske laget må ha pratet sammen for vi hadde ikke för startet så ruller amerikanerne over våre få baser og tar dem direkt og som en bi-sverm er de over vår siste spawn på flyplassen. Det ble utrolig action da US pöset inn med tanks, soldater og fly, vi i MEC klarte helt enkelt ikke å komme derifra, vi var helt omringet konstant. Spawnraping de-luxe, visst, men det er jo nettopp dette som er litt av spillet, å klare et slikt samkjört angrep med så mange spillere var skikkelig imponerende av US gjengen. Vi ble slaktet, men samtidig fikk vi mer action en vi kunne drömme om, og jeg fikk jo mer kills en noensinne Jeg hadde dunder kul, og neste runde slo vi tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå