Gå til innhold

Flash - Good or bad?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ein del som taler for fullflash.

1) Elevane oppdager ikkje midt i prøven av skjermen blir kvit.

2) Optimalisering av bilder gjennom vektorgrafikk gjer at båndbreddebruken er pressa til det minimale.

  1. Vel, det kan umulig være noe stort problem, eventuelt kan det brukes javascript.
  2. Hadde IE gjort som Opera og Firefox, hadde SVG vært aktuelt å bruke i HTML.

Endret av drange_net
Lenke til kommentar
Det er ein del som taler for fullflash.

1) Elevane oppdager ikkje midt i prøven av skjermen blir kvit.

2) Optimalisering av bilder gjennom vektorgrafikk gjer at båndbreddebruken er pressa til det minimale.

  1. Vel, det kan umulig være noe stort problem, eventuelt kan det brukes javascript.
  2. Hadde IE gjort som Opera og Firefox, hadde SVG vært aktuelt å bruke i HTML.

Om det ikkje hadde vore eit stort problem så skulle det tilsei sei at då skulle ikkje dei som lager engelsktesten i nasjonaløe prøver hatt nokon slike problem.

 

Det er eit problem.

 

Dessutan er båndbredden ein viktig essens. Så viss ein tillater elevane å gå fram og tilbake i oppgavesettet vil ein då generere ekstra mykje båndbredde, med gjenngeneriring av dei dynamiske websidene samt å sende svarene eleven har avlagt tilbeke til klienten.

Lenke til kommentar
Arve Systad, det er faktisk mulig å linke til spesifikke sider i applikasjonen

 

http://matematikk.nasjonaleprover.no/infor...on/teknisk.html vil gå til den tekniske sida.

"Tilbud" til svaksynte er allreie impelemntert med at det er mogleg å endre tekststørrelse med slideren i linja øvsert.

Ein av dei andre argumenta for flash er båndbreddeproblematikken, som brukarane av denne tjenesta slit med. Grellaste eksempelet me møtte var 7 tynnklientmaskiner som delte 1 isdn-linje.

Korleis fekk du fram den adressa der? Eg må innrømme at eg med første augekast ikkje fann ut korleis å lenke til enkeltseksjonar.

 

Og fortsatt har vi problemet med spesialnettlesarar; I HTML fortel sida nettlesaren kva slags oppgåve forskjellige delar av sida har. Flash, derimot, har ikkje denne logiske grunnstrukturen. I Flash er alt bestemt av visuell presentasjon. Det er her HTML slår Flash på brukarvennlegheit - ein kan lage ein nettlesar/klient som oppfattar sida slik at brukaren får den slik han/ho sjølv vil, i motsetning til flash.

Lenke til kommentar

Problematikken med universell tilgang er ikkje enno løyst, men heilt frå starten har dette problemet blitt drøfta og vurdert korleis ein kan løyse det.

Det umulige tar berre litt lengre tid.

 

Berre så ingen trur at det er eg som har utvikla dette, eg sitter i prosjektgruppa som utvikler denne applikasjonen, men design og programmering er ikkje eg som har gjort..

Lenke til kommentar

Alle som klagar over reklame på VG osv, AdBlock? Finst vel for Opera og?

 

Flash er ok til spel. Synes og det er bra at f.eks Dagbladet bruker Flash i staden for Windows Media til film på sine nettsider. Gjer det enklare å få til på andre OS.

 

Hadde vore konge om GPL Flash (fri og open Flash-versjon) hadde vorte skikkeleg bra. Når eit firma eig Flash slik som Macromedia gjer, vert det jo til at det ikkje kjem Flash for den og den platformen og det og det OSet og så vert det til at folk vert tvungen til å bruke ting dei ikkje vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...